Tine, Laina og jeg vil høre om der er nogen der har plads til at have os tre overnattende i forbindelse med kattetræffet d. 25.?
Regitze har evt. en sofa til en af os hvis det er at I ikke har plad til tre.
Tine, Laina og jeg vil høre om der er nogen der har plads til at have os tre overnattende i forbindelse med kattetræffet d. 25.?
Regitze har evt. en sofa til en af os hvis det er at I ikke har plad til tre.
Jeg venter killinger den weekend så skal af gode grunde ikke med, og jeg bor på lars tyndskids marker, men jeg kan godt huse et par stykker hvis det er.
Jeg har både en sofa og en madras hvis nogle skulle være intresserede bor i vedbæk som er 3 togstop fra klampenborg
jeg sender dig lige en pb med mit mobil nummer så kan du lige skrive til mig. jeg har nemlig ikk rigtig mulighed for at komme på nettet de næste par dage
vi kommer alligevel i 2 biler så hvis nogen skal bruge et lift til sovepladsen, så sig til
Regitze - Det tror jeg gerne at vi måske vil.
Helene K - Det var da et super tilbud, tak. Jeg har lige set din pb. Er der ikke andre der kan tage os alle tre må vi jo bare lige sove hver for sig så hvis ikke andre melder sig på banen vil vi gerne tage imod det.
helt íorden
Tina og Eva - Hvis ikke vi kan finde et sted at sove skal vi så ikke kigge på et tog hjem sent om aftenen? Så kan man vist også få billetten billigt.
Eva - Eller er det en fast aftale du har med Alice?
Laina - Ja, det er det. Dvs. at jeg bliver uanset hvad, men dig og Tine er self. velkomne til at tage et tog hjem om aftenen.
Men som det er nu har vi jo tilbud om sovepladser? Godt nok ikke sammen alle tre, men vi er vel store nok til at undvære hinanden lidt -tihi
uhh, jeg ved det ikke helt!! Ved godt at det selvfølgelig ville være fint at sove rundt omkring, men er bare sådan en tryghedsnarkoman og vil gerne være med nogle jeg kender…
Laina - Men du kommer jo til at have Tine? Regnede med at I to overnattede ammen, og å mig ho Reigtze
altså hvis i selv medbringer liggeunderlag og soveposer, så er i da alle 3 velkomne hvis i kan være der
jg har Lars og Ronja i gæsteværelset - de har sengen og en madras for de kom først til mølle -LOL
Eva har sofaen og vi har 24 kvm stue hvor der er omkring 12 kvm gulvplads frit… så medbring underlag og sovepose - så er der sovepladser og kun 2 min til bageren om morgenen -wehu
i er meget velkomne… og jeg skal nok få jer på et tog søndag - bor 5 min fra Høje Tåstrup station
Jeg har blot 6 cooner der sikkert vil insistere på at lege i stuen mens i sover, men hvis i ellers er vant til det - så går det nok
Husk ikke t medbringe noget der skal pustes op - katteklør og madrasser er ikke et hit selv om de alle får klippet klør
Ej, hvor lyder det bare dejligt Regitze!! Tænker ikke det bliver noget problem med at skulle hygge med kattene om aftenen! - Måske det bare hjælper så jeg ikke savner mine så meget!!
jamen i kommer bare - det bliver hyggeligt
Hvis i alle sammen kører med Johnny, så bliver det jo herlig nemt for alle for så bytter vi bare bagage når vi holder ved bakken og så får jeg PP til at tage sin egen bil derud så vi ikke mangler kørelejligheder
Jeg tror faktisk det er endt med at vi tager toget. Kan faktisk ikke lige huske hvorfor, men måske noget med at bilen var overfuld, eller ikke fyldt nok… Men måske vi finder ud af det når vi kommer lidt tættere på!
i siger bare til - så arrangerer vi så bagagen ikke er i vejen på bakketuren
Laina - Hvis vi ikke kørte med hjem var bilen ikke fyldt nok
Regitze - Arh, det var da bare super, det gør vi da bare lige så mange tak for det flotte tilbud…
Jeg har også massere af plads og bor også i Ishøj.
Jeg har sengeplads til to så indtager jeg bare sofaen - der sover man nemlig godt
Hvis man selv har luftmadras eller ligende med så kan jeg huse mange og hvis nødvendig kan i slå telt op ude i haven
Uhh, vi får da tilbud fra højre og venstre… Det er bare dejligt! - Så er vi da 110 % på at få et sted at sove!
ja da… selvfølgelig kan i få et sted at sove det er ikke det der skal afholde folk i at komme
Det er da bare super at det sådan er plads til folk
Laina og Tine - Men vi er enige om at sove hos Regitze alle tre, ikk’?