Overnatning til WS 2013

[QUOTE=Temple Bar;1040355]Har du lokket kæresten med eller er det kun dig? Der er en del bed and breakfasts i byen og jeg kan finde en, hvor det koster 420 pr nat for 1-2 personer, dvs. halv pris, hvis I er to :slight_smile:
Jeg har fundet priser ned til 250 pr nat, men lavere får man nok ikke, medmindre du kan få en kontakt gennem ‘lej en sofa’ :)[/QUOTE]

Han er desværre ikke helt hooked på idéen, men jeg er ikke færdig med at lokke :stuck_out_tongue: Så hvis han kan lokkes med skal jeg da lige have kigget på nogle B&B :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1040374]jeg havde gerne tilbudt dig stuen og sofaen at sove på - men jeg er stadig MEGET usikker på min boligsituation til den tid… :S
hvis du ikke finder noget inden august/september så hiv lige fat i mig :smiley: så ser vi på om jeg stadig bor her i Aalborg - 600 meter fra gigantium :D[/QUOTE]

Det ville være vildt lækkert at have en sofa at sove på :smiley: I bliver hængt op på det hvis det ikke lykkes mig at lokke kæresten med :stuck_out_tongue:

Så ville du i hvert fald komme lidt tættere på os andre, så du kan komme med til familiemiddagen, som Lise allerede er godt igang med at planlægge :smiley: Hun er værre end jeg er med at planlægge detaljer :muhaha:

Men det vigtigste er, at du kommer - og har et sted at overnatte :slight_smile:

[QUOTE=TanjaE;1040692]
Det ville være vildt lækkert at have en sofa at sove på :smiley: I bliver hængt op på det hvis det ikke lykkes mig at lokke kæresten med :p[/QUOTE]
Du giver bare lyd! :slight_smile: jeg skal som sagt tættere på før jeg kan love noget som helst - for er jeg nu så svine heldig at finde et arbejde et sted inden, så flytter jeg jo nok tæt på det :ups: men går jeg hjemme på dagpenge eller finder arbejde i nærheden, så flytter jeg jo ingen steder :smiley:

Jeg er ikke medlem af jyrak og har booket to hytter i hyttebyen :slight_smile: det gjorde jeg allerede i september sidste år.
Det er super hyggeligt at bo der og til prisen er det et fantastisk sted :wink:

[QUOTE=Northved;1041692]Jeg er ikke medlem af jyrak og har booket to hytter i hyttebyen :slight_smile: det gjorde jeg allerede i september sidste år.
Det er super hyggeligt at bo der og til prisen er det et fantastisk sted ;-)[/QUOTE]

Okay, ja men bliver der inden 1. September booket op af JYRAK medlemmer, så har du jo ikke noget sted at overnatte, så er det ikke lidt risikabelt? :slight_smile:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=1008

[QUOTE=Eife;1041835]Okay, ja men bliver der inden 1. September booket op af JYRAK medlemmer, så har du jo ikke noget sted at overnatte, så er det ikke lidt risikabelt? :slight_smile:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=1008[/QUOTE]
Fuldstændigt korrekt - vi regner selvfølgelig med, at folk forstår hvad “for medlemmer” betyder (og respekterer det), så når Lenette til sin tid checker for medlemsskab, så vil det være praktisk at stå på listen i fald der er alt udsolgt.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1041859]Fuldstændigt korrekt - vi regner selvfølgelig med, at folk forstår hvad “for medlemmer” betyder (og respekterer det), så når Lenette til sin tid checker for medlemsskab, så vil det være praktisk at stå på listen i fald der er alt udsolgt.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg har to hytter, jeg bookede dem før jyrak og har mail på de er mine. :slight_smile: Og hun ved godt jeg ikke er jyrak medlem.
Jyrak havde slet ikke lavet deres aftale endnu. Og ved der er flere end mig der har kunne booke.

      • Updated - - -

[QUOTE=Eife;1041835]Okay, ja men bliver der inden 1. September booket op af JYRAK medlemmer, så har du jo ikke noget sted at overnatte, så er det ikke lidt risikabelt? :slight_smile:
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=1008[/QUOTE]

Jeg og andre bookede før jyrak lavede aftalen, hvertfald af hvad der blev skrevet på kg og Jyraks hjemmeside. Så jeg ved jeg har hytter. Det havde jeg os sidst jyrak havde booket hyttebyen fordi jeg kontaktede dem gør aftalen blev lavet.

Jeg synes iøvrigt alle bør have lige mulighed for det tilbud i hyttebyen, især til WS da hotel nemt kan koste en formue :slight_smile:

[QUOTE=Northved;1041878]Jeg har to hytter, jeg bookede dem før jyrak og har mail på de er mine. :slight_smile: Og hun ved godt jeg ikke er jyrak medlem.
Jyrak havde slet ikke lavet deres aftale endnu. Og ved der er flere end mig der har kunne booke.
[/QUOTE]
Ja undskyld, men hvorfra ved du hvornår aftalen er blevet lavet??? Da vi forespurgte var hele hyttebyen ledig, og vi reserverede derfor det hele!

Jeg og andre bookede før jyrak lavede aftalen, hvertfald af hvad der blev skrevet på kg og Jyraks hjemmeside. Så jeg ved jeg har hytter. Det havde jeg os sidst jyrak havde booket hyttebyen fordi jeg kontaktede dem gør aftalen blev lavet.

Igen hvorfra ved du hvornår aftalen er indgået? Den er først lagt ud et pænt stykke tid efter aftalen er indgået. Hvis vores medlemmer kan fylde hyttebyen, så har de førsteret! Lenette har ikke adgang til medlemsregisteret, og det har - indtil nu - heller ikke været nødvendigt, fordi alle selvfølgelig forventer at alle forstår og respekterer “for medlemmer”.

Jeg synes iøvrigt alle bør have lige mulighed for det tilbud i hyttebyen, især til WS da hotel nemt kan koste en formue :slight_smile:

Det er det, der hedder medlemsservice…! Alle HAR lige adgang hvis man er medlem af JYRAK… Kan medlemmerne ikke fylde hyttebyen, så har alle andre også lige vilkår til at booke hytte fra 1. september.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1042110]Ja undskyld, men hvorfra ved du hvornår aftalen er blevet lavet??? Da vi forespurgte var hele hyttebyen ledig, og vi reserverede derfor det hele!

Igen hvorfra ved du hvornår aftalen er indgået? Den er først lagt ud et pænt stykke tid efter aftalen er indgået. Hvis vores medlemmer kan fylde hyttebyen, så har de førsteret! Lenette har ikke adgang til medlemsregisteret, og det har - indtil nu - heller ikke været nødvendigt, fordi alle selvfølgelig forventer at alle forstår og respekterer “for medlemmer”.

Det er det, der hedder medlemsservice…! Alle HAR lige adgang hvis man er medlem af JYRAK… Kan medlemmerne ikke fylde hyttebyen, så har alle andre også lige vilkår til at booke hytte fra 1. september.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg gider ikke at diskutere :wink: men holder på min ret.

Nu må det være tid til lige at hive denne op igen :slight_smile: Det lykkedes mig ikke at lokke hverken venner eller kæreste med en tur til Aalborg, så jeg mangler stadig et sted at overnatte… Så… Er der en der stadig har mod på at have Boxty og jeg sovende på sofaen?

Der er en inde på FB., der har et ledigt værelse til WS… men ikek om jeg kan finde opslaget igen :frowning:
Prøv evt selv at spørge… måske er det også en af dine fbvenner?

[QUOTE=Ann K;1121446]Der er en inde på FB., der har et ledigt værelse til WS… men ikek om jeg kan finde opslaget igen :frowning:
Prøv evt selv at spørge… måske er det også en af dine fbvenner?[/QUOTE]

Jeg har lige set en Inger Olsen skrive det inde i gruppen 'FIFé World Show 2013 in Ålborg, Denmark
Måske det stadig er der…

Ved ik om det mon var det du tænkte på, Ann?

Jeg gætter nu på, at Tanja mener ordet “sofa” meget bogstaveligt, så det er privat overnatning og ikke hotelværelser, hun er interesseret i :slight_smile:

Men Tanja - havde du ikke en aftale med Anne P?

Jeg skal lige sikre mig, om Eva havde planer om at optage min sofa, ellers har jeg muligvis en ledig :slight_smile: (har vist to ‘måske’-aftaler, men tror måske de er så langt i planlægningen at de har overnatning :slight_smile: )

Er det kun for Jyrak medlemmer, der udstiller på WS?

Eller må man også benytte sig af overnatningstilbuddet, hvis man er Jyrakmedlem, men kun kommer som publikum?

[QUOTE=Lykke;1121451]Jeg har lige set en Inger Olsen skrive det inde i gruppen 'FIFé World Show 2013 in Ålborg, Denmark
Måske det stadig er der…

Ved ik om det mon var det du tænkte på, Ann?[/QUOTE]

Nej, det var det ikke… det var en privat, der tilbød plads. Jeg kan simpelthen ikke finde opslaget igen - og da slet ikke huske, hvem pokker det var :venter:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1121508]Er det kun for Jyrak medlemmer, der udstiller på WS?

Eller må man også benytte sig af overnatningstilbuddet, hvis man er Jyrakmedlem, men kun kommer som publikum?[/QUOTE]
Hjertens gerne - vi er lige glade med om du har kat med eller bare er publikummer :slight_smile: Og er der hytter til overs efter 1. oktober, så frigives de selvfølgelig til andre interesserede :slight_smile:
VH
Susanne

Godt nok 90 kilometer fra Gigantium - men jeg har stadig en sofa eller seng (alt efter hvordan vi arrangerer os - der kan udlånes.

Eneste betingelse er at vedkommende der overnatter har bil og vil have mig og Junior med frem og tilbage.

Lad mig vide hvis nogen finder det tillokkende :slight_smile: