Oversæt italiensk til engelsk

Mon der findes en (race)katte-entusiast med et godt kendskab til både italiensk og engelsk, der kunne være interesseret i at oversætte en bog om Korat-katten fra italiensk til engelsk? Donatella Mastrangelo har skrevet bogen for nogle år siden på italiensk - vi søger en person, der har lyst og tid til at oversætte bogen, så flere kan få glæde af den:) (Naturligvis bliver vedkommende kompenseret for sin tid og umage.)

Jeg har fundet bogen til salg online her:

https://books.google.dk/books/about/Korat.html?id=AWhOYgEACAAJ&redir_esc=y

Hvis du kender en, der kan magte og har lyst til opgaven, er vedkommende velkommen til at kontakte mig her eller på [email protected]

Det er en dejlig bog :slight_smile: Jeg er ikke i nærheden af at kunne hjælpe, men jeg har faktisk bogen og kan huske at jeg blev overrasket over at jeg faktisk kunne forstå noget af den selv om jeg aldrig har lært italiensk - det må være nogle gamle timer i latin og fransk der viser sig at være hjælpsomme der :slight_smile: Jeg håber I finder nogen, der kan oversætte, den er det rigeligt værd.
VH
Susanne

Ja:) Du fik den overrakt i forbindelse med JYRAKs første KOR Specialshow, hvor du blev udnævnt som Æreskorateer:) Jeg husker stadig den flotte udsmykning, du havde skaffet - thailandske flag og Thai Airways plakater:) Det var en fantastisk weekend, der blev ekstra krydret med dommerseminar:) Donatella havde bogen med, som netop var udgivet - den blev naturligvis givet til de deltagende korateers, dommereleverne, og dig:)
Vi har længe ønsket os den på engelsk, men vi kender ingen, der har evnerne til at oversætte den - derfor denne forespørgsel:)

Jeg kender måske en som kan hjælpe, ved du hvor mange sider den er på ?

Det lyder spændende :ok: :tak: Jeg husker ikke antal sider:ups:, men jeg kan udlede af den ene sælgers omtale, at der er 96 sider - Susanne kan måske give et mere præcist svar:?

Hejsa.
Jeg har lige sendt dig en PB med hende jeg kender e-mail adresse.

Jeg er lige stødt på bogen idag… det er korrekt at der er tale om 96 sider :slight_smile: