Overskuds-mis fra Skanderborg

Jeg fik en mail fra en sød pige fra Skanderborg iaftes. I deres område går en kat killing (den måde hun beskriver mis på) og det har den gjort i to uger nu. Den er sød og hun beskriver den som en mis der skriger på kærlighed. De har været hos dyrlægerne i Skanderborg og den er hverken øremærket eller chippet. Og mis er fertil og beskrives (hendes ord igen) som gul-rød) så mon ikke mis er rød eller creme. De må ikke have kat hvor de bor og en del af de der bor i området er lidt træt af mis fordi han går ind alle vegne. Da de besøgte skanderborg dyrlægerne idag med mis fik de dyrlægerne til at love mis ville blive fremlyst på deres hjemmeside og de tog så mis med hjem igen. Ikke at dyrlægerne ville aflive mis, men de ville ikke afleverer ham hvis nu…og det kan man vel egentlig ikke klantre dem for. De måtte tage bussen da de ikke har bil, så jeg har lovet dem, jeg henter mis imorgen eftermiddag. Jeg skal alligevel til et møde på Skanderborg Bibliotek og så er aftalen jeg sender en sms så de kan være hjemme, når jeg kommer. Jeg vil så køre mis til klinikken i Galten og der bliver han også fremlyst såvel som herinde og I der vil hjælpe må gerne fremlyse ham på FB. Jeg får lige Vinni på klinikken til at tage billeder.

Kørte indenom klinikken imorges inden jeg mødte på arbejde for at fortælle jeg ville komme med mis i eftermiddag. Tog på arbejde og ved middagstid kørte til til møde på biblioteket i Skanderborg og havde aftalt med hende der henvendte sig, at jeg sendte en sms når mødt var færdigt. SÅ gjort og hun stod også klar da jeg kom …MEN ingen mis. Han havde været der men nu var han som sunken i jorden. To andre søde beboere i bebyggelsen og den enes datte kom også og det var tydeligt de var velmeenende og mente mis det godt. Vi fik en god snak og aftalte de sender en sms når mis dukker på igen (forhåbenlig). Jeg spurgte dem OM de nu vat HELT sikker på det er en mis unden ejere og alle 4 sagde i munden på hinanden at det var de stensikker på. De har fremlyst ham vis flere profiler på FB og dyrlægen lovede det også. Men nu må vi se. Jeg så et billede af mis…han ligner en 8-9 måneders smuk rød mis og konditionen så fin fin ud, men jeg kunne også forstå en del fodrede på ham

Mis er stadig ikke dukket op på adressen. Vi må håbe det er fordi han er gået hjem OG hans ejere fatter de skal få han neutraliseret så han ikke går hjemmefra igen