Ozzy - den perfekte gentleman

Her til morgen, klokken kvart i kvalme, kom Stevie med sit yndlingslegetøj, som består af mylarstrimler viklet sammen med piperensere og en lille klokke (jeg var så dum at købe nye piberensere mv i går og lave en ny til ham, de andre er “blevet væk” under Mandens madras, han gider nemlig IKKE blive præsenteret for dem når han sover)

Nå men godhjertet som jeg jo er :høhø: kastede jeg med dimsen nogle gange, den blev prompte bragt tilbage og lagt i min hånd og jeg smed den nogle gange.

Så lykkedes det mig ved skæbnens gunst at få skidtet til at hænge fast helt oppe ved gardinstangen, og DET ku’ Stevie ikke finde ud af. Hans dims var VÆK! (juhuuu så ku’ jeg måske endelig sove igen, 3 timer er IKKE helt nok søvn!)

Men hvad skete der så?

Ozzy (som også meget gerne vil apportere de glimmerdimser, men som ikke kan komme til fordi lille Skidenfjæs er hurtigere) kravlede galant (og uelegant!) op i gardinet og fiskede dimsen ned. Hvorefter han lagde den foran Stevie!

:wehuu:Er han ikke sød? Er der noget at sige til jeg elsker Ozzy?! Han er så rar! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

(selvom han godt nok er lidt efter Adelie for tiden… men det er heller ikke nemt når hun nu SOMMETIDER godt gider lege)

:lol::lol::lol:

Der er så mange sjove vendinger i denne tråd…

Men jo…han er dælme en sød fyr, den Ozzy :hjerte::hjerte:

Sikken en rar fyr! :slight_smile: :hjerte:

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao
Jo…den Ozzy er en rar fyr

Nårh, det var sødt af ham :smiley:

Åhhh det var da sødt, han tager onkelrollen meget seriøst. :slight_smile:

Det var sødt af Ozzy…:tihi:

:lol::lol::lol:

Fed historie, man skal aldrig regne med nattero, når der er katte i soveværelset :juhu::juhu::juhu:

Nåååååårrrhh…:lol: Der er ikke noget så godt som legeonkler, når nu mennesket KUN tænker på sig selv midt i den allerbedsteste bedste legetid!!!:tihi: De lyder simpelthen sååå herlige, de små banditter:inlove:

Dyyygtig dreng! :ok:

/Mette

Hvor er det bare sødt, når de gør sådan noget :wehuu:

Han lyder bare kær! :hjerte:

Åhhhhh hvor er Ozzy bare en rigtig ven. :slight_smile:

Sikke en sød “storebror” ham Ozzy er…! :smiley:

:smelter:

Den Onkel Ozzy er da noget helt for sig selv. :smiley:

har du ikke billeder af legetøjet? sikke da en sød onkel han har fået sig :slight_smile:

Det har jeg nu :slight_smile: de her er lige taget :slight_smile:

Stevie med tingesten

og tingesten alene

Jeg har købt sådan et mylar-nødtæppe, det fandt jeg ud af var den billigste måde at skaffe mylar på (almindelig plastic eller rester fra chipsposer osv er bare IKKE det samme sku’ jeg hilse og sige)

Ihh, sådan noget piberense, skrammel tingel legetøj skal jeg også have lavet til kræene!!! Men jeg er IKKE sikker på Balloo vil aflevere det til Gucci - hahaha :slight_smile:

Piberensere alene er sjove, men med mylarstrimler bli’r de åbenbart HELT uimodståelige :slight_smile:
Mylar må ha’ et eller andet over sig - det er ikke BARE det at det glimter og skrasler, for det gør f. eks. chipsposer jo også…