P-piller til katte

Nogle der ved om de kan købes online?:tak:

Det kan de ikke. Der skal recept på fra dyrlægen.

Og hvis katten ikke skal bruges i et avlsprogram er det ikke så smart bruge p-piller til katten.

Det er bedre at neutralisere katten, da p-piller ikke er særlig godt for katte.
Har selv en hun kat der skal neutraliseres når hun engang bliver stor nok.

Ønsker ikke killinger og det er den eneste måde at undgå dette på, p-piller er ikke helt sikre.

[quote=Kamma D;255726]Det er bedre at neutralisere katten, da p-piller ikke er særlig godt for katte.
Har selv en hun kat der skal neutraliseres når hun engang bliver stor nok.

Ønsker ikke killinger og det er den eneste måde at undgå dette på, p-piller er ikke helt sikre.[/quote]

Neutalisering har ikke megt med størrelse at gøre - det klares meget nemmere og med mindre ubehag på en 12 ugers killing end det gør på en på 6 måneder

Med mindre det er en racekat til et avlsprogram, så er P-piller en skidt ide :slight_smile:

Jeg ved af bitter erfaring hvad p-piller gør ved vores dejlige missepiger og jeg ved der er mange herindefra der kan fortælle diverse triste historier fra deres liv med missepiger på -p-piller og alle de ulemper og skavanker der kan medføre

Hvis du vil gøre missen en tjeneste - så neutraliser hende i stedet :slight_smile: på den måde får du en sundere, raskere kat, der ikke er i fare for at udvikle hormonforstyrrelser, adfærdsvanskeligeheder, cancer eller andre skæbnesvangre ting…

Jeg det ved jeg, men det er en vild killing der for bare en månedes siden var alt alt for tynd og væksten var gået i stå:(
Derfor vil jeg gerne vente til vi er sikker på hun er klar til det. Hun er stadig lille af hendes størrelse og alderen er jeg ikke helt sikker på:)

Kamma - Det lyder fornuftligt at vente til hun har en ordentlig konstitution før hun skal i narkose :slight_smile:

Sundolphin - Det kan de ikke :slight_smile: Hvorfor vil du gerne købe p-piller? Eller mere præcist - hvorfor ønsker du at bruge p-piller til din kat?