På besøg hos Charlotte

… fik jeg lidt fine billeder af Bandit og Oedipus :slight_smile:
I får bare de bedste her:

… og et enkelt flyvebillede af banditten

… og så må I se resten herinde: http://devouee.dk/?p=1398 (mest fordi jeg er for doven til at lave for lange billedetråde :ups:)

Sikke nogle skønne misser!

sikke nogle flotte billeder. jeg ønsker mig 3-4 af dem i julegave…af bandtisimbakøssemusen og gerne sendt til mit arbejde så de kan printes ud…be om [email protected] har nemlig en bagtanke om der skal laves en historie om ham…fra grøftekant til flot udstillingsmis. kan kun skrive med smår…kridhvide savannah ligger i min ene arm…hun er lige blevet vaccineret idag og fik ug i alle sundhedstjek. hun tabte en tand da hun blev undersøge så hun er ældre end vi troede

Århhhhh Øllen og Bamdut :slight_smile: De totalt understimulerede, omsorgssvigtede og stakkels misser (i hvert fald, hvis man skal tro dem ;)) De er SÅ skønne :slight_smile:

Sikke mange flotte billeder. Og smukke katte :hjerte:

jeg afventer lige hvilke Charlotte udpeger også - så laver jeg dem så store som muligt for at gøre dem mest muligt printvenlige! :slight_smile: og så skal du nok få billeder! :smiley:

Banditten er en meget, meget smuk huskat :hjerte:

Iiiiiiiih hvor er billederne blevet gode! Mange tak for dem :smiley:

Super gode billeder! Hvor er de begge to super lækre! :wehuu:

Ham Bamdutten er godt nok blevet fin! Kan stadig huske billederne med hans søster - de var begge allerede mege kønne, men nu er han jo blevet en præmiekat! Fantastisk :hjerte:
Oedipus er også en flot fyr - hvor gamle er de efterhånden?

Hvor er det nogle gode billeder af de dejlige misser. Bamdutten er godt nok blevet stor og smuk! Øllen er jo underskøn som altid. :wehuu:

Lækre billeder af lækre katte :hjerte:

Oedipus blev 2 år i august og Bandit’s ca. fødselsdag er 1. november, så han er lige blevet et år :smiley:

Jeg skal prøve at skrive og huske Bamdutkøssemusens historie så godt min trætte hjerne magter her en fredag aften. Fredag d. 7, dec sidste år ringer min telefon og i røret er en dame. I baggrunden kan jeg høre en misling miave hjerteskærende og det var Simba-bamdut. De solgte juletræer og træerne stod op af et gelænder ud til Randers/Skanderborgvej…en meget befærdet vej. De havde set en bil holde ved træerne og troede det var noget der ville stjæle et juletræ, så de var gået derud og så skyndte bilen sig bort. Det var ved halv fire/fire tiden så det var mere eller mindre mørkt så de kunne ikke se hvad det var for en bil, men de fik også hurtigt andet at tænke på, for hen mod dem i sneen kom stormende en bette uldtot og med lyd på…BAMDUTmissen. Hans søster måtte de lede efter for hun var knapt så udadvendt. Heldigvis var Bamdutsimba MEGET fremmelig og mens de har mig i røret får de fat på søster. Jeg fortæller dem de skal tage killingerne ind og give dem mad etc. og så køre dem på klinikken næste morgen, hvad de også gør. Jeg fik dem hjem og de blev så vaccineret og alt det andet da de var store nok.

Dejlige billeder og skøn historie om endnu et eksempel på Brita’s fantastiske arbejde med hittekat

Pia - du er altså en fremragende fotograf. :thumbup:

Skønne, smukke katte begge to. :hjerte::hjerte: Det par kan Charlotte vist være helt godt tilfreds med, som vendelboen i mig siger… :høhø:

Vildt gode billeder, Pia :thumbup:
Og smukke smukke misser :wehuu:Jeg er vild med Bandittens røde fipskæg :tihi::hjerte:

Rigtig gode billeder! Og hvor er “Bamdutten” altså godt nok en fin og stor huskat! :slight_smile: Og Ødipus er selvfølgelig en fin burmeser :smiley:

Jeg var flad af grin over dette : :smiley:

Det er nogle skønne katte du har, Charlotte. :slight_smile: :hjerte:

[QUOTE=Ravn;1129986]Jeg var flad af grin over dette : :smiley:

Det er nogle skønne katte du har, Charlotte. :slight_smile: :hjerte:

[/QUOTE]

Enig :smiley: Det er et hammer sjovt foto… lige indtil du har set Øllen lave burmese bombs :smiley: :smiley: :smiley: Så er man simpelthen ved at kvæles af grin :smiley: