På den anden side af kundeservice

og forresten prinsesse - dejlig du fandt vejen herind. håber du er glad for at være her på kattegale.

Mange tak :smiley:

Jamen nogen gange, må man altså også gå med værdigheden i behold:)
Sådan var jeg også ved en kunde der spillede smart med hvor klog han var til computer og hvor højt uddannet han var inden for IT. Trods det, kunne han ikke få sine downloads til at virke.
Han ringer flere gange i løbet af dagen og er på tværs.
Den sidste gang han ringer, og jeg prøver at hjælper, siger han hver gang, jamen det ved jeg jo godt.
Er så rasende til sidst at det bare flyver ud, jamen hvis du er så skide klog, hvad ringer du så for!?
så blev der stille :smiley:

Orv det mindede mig om, da jeg arbejdede i reception/telefonomstillingen i et rådgivningsfirma, hvor en (meget fin) dame ringede op-

Mig: Det er omstillingen?
Damen: (Lang pause, meget langsomt, meget affekteret tale og tonefald) Ja goddag (lang pause igen) Ja jeg vil jo gerne tale med een! (som åbenbart ikke var mig, og det åbenbart var for dårligt at jeg ikke havde stillet hende videre til for længst)

Hun var godt nok tung at danse med. Jeg fandt aldrig helt ud af hvad hun ville, hun fik en advokat at tale med, og det var hun tilfreds med. Det fornemmede jeg hun ville, helt uden ord.

Med hensyn til avissælgere der må jeg indrømme at jeg ikke er sød…

Dvs jeg er sød men de ringer jo til mit sommerhus som jo er omstillet til Frankrig…

De tilbyder mig avisen i tre måneder til en eller anden pris…de lover den kommer samme dag…porto inclusiv

vi er helt enige indtil jeg lige oplyser om adressen den skal sendes til…

ja så får jeg ikke nogen avis -mai