På et splitsekund

at livet er skrøbeligt ved vi jo inderst inde, men når den viser hvor skrøbeligt på den mest grusomme måde så synes jeg at moder natur er en barsk dame at danse med :blegne:

I går mistede vi vores skønne røde rocker dreng Calle aka Sabrecats Counting the Cattle. Calle faldt ned fra det store klatretræ og slog hovedet så fatalt at han fik en skade i hovedet der intet kunne stilles op over for :brist:

Dagen her på føles tom trods hans tre søstre drøner rundt og laver ballade her på morgenstunden, men den bette røde mand mangler…jeg mangler hans lille miaven og hans næsemysseri som han elskede at udfører om morgenen med os alle tre.

Hvil i fred smukke dreng, du vil altid være savnet for evigt :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

RIP lille misser :ked:

Åh, hvor gør det mig ondt for jer. Jeg har selv oplevet en kat falde ned fra træet og slå sig og besvime, men heldigvis vågnede han op igen, jeg var heldig. Livet er i sandhed en skrøbelig størrelse.

RIP lille røde Rocker-mis. :ked:

Åhhhr nej, hvor skrækkeligt!!

Hvor gør det mig ondt, at høre :brist::brist:

åhhh nej.
det gør mig virkelig ondt at læse.

Nej, hvor skrækkeligt! :uha:

Hvil i fred, smukke mis. :lys:

-kramer

RIP lille mis :rip:

Åh nej, hvor uheldigt og ulykkeligt, den lille dejlige misse-dreng :ked:

:rip: Calle

:ked::ked::ked::ked:

Hvor er det dog en sørgelig historie.

Sov godt, smukke mis.

:brist:

Åh nej, den smukke, smukke dreng :ked::ked:

Det gør mig frygteligt ondt for jer - :rip: Calle

R.I.P Lille misling :frowning:

:kram:

Åh nej, hvor er det frygteligt! :blegne: At få revet sine elskede væk så pludseligt er det værste jeg overhovedet kan forestille mig…
Det gør mig forfærdeligt ondt for jer… :ked::ked::ked:
Hvil i fred smukke lille dreng. :lys::hjerte:

Det gør mig ondt :ked:

:kram:

Åh nej MilleMus, det er vist vores alles mareridt - De er jo frygtløse de små mislinger, og engang imellem går det frygtelig galt.

Go’ rejse smukke missedreng

Og du får lige en kæmpe ‘momse-knus’ som trøst Mille.

Det gør mig så ondt :trøster:
Sender mange varme tanker og kram din vej.

Hvor forfærdeligt… gør mig meget ondt for Jer :ked:

:rip: :lys:

-kramer

det gør mig ondt

R.I.P lille mis

:rip: sov sødt lille mis, dit liv blev alt for kort :rip:

God rejse Calle :lys: :ked:

:kram: