På fotograf besøg med de 3 drenge

Her kommer lige min portion af billeder fra CalaArt.

Ved gennemsyn af billederne skal man lige huske at det er abyer, et kæmpe rum, så de havde bare ikke tid til det pjat med knipsen og legetøj. :høhø: Og nogle af billederne har i set før.

Skønne billeder :smiley:

Jeg synes især de billeder, hvor man kan se, du løfter kattene, fungerer rigtig godt.

Skønne motiver :inlove:

Desværre synes jeg de fleste af billederne er overbelyste.
Var der ikke et bord eller lign kattene kunne stå på?

det første af Figaro er super godt - desværre er det ikke skarpt …

[QUOTE=Vivi_Fletcher;573307]Skønne motiver :inlove:

Desværre synes jeg de fleste af billederne er overbelyste.
Var der ikke et bord eller lign kattene kunne stå på?[/QUOTE]

Nej der var ikke et bord de kunne stå på, men vi fik sat masser rundt om, for lissom at lukke for deres udsyn. :tihi: Mon ikke det er den hvide baggrund, som får dem til at se meget lyse ud.

Ja det kan jeg også rigtig godt lide, og på mit i fuld format er det ikke uskarpt.

[QUOTE=KKH;573316]Nej der var ikke et bord de kunne stå på, men vi fik sat masser rundt om, for lissom at lukke for deres udsyn. :tihi: Mon ikke det er den hvide baggrund, som får dem til at se meget lyse ud.
[/QUOTE]

Det smarteste er at sætte dem på et bord - det gør dem langt mere afslappede og dermed bedre at styre.

Prøv at se dine egne hænder - de brænder helt ud på de fleste billeder.

skønne billeder - jeg elsker det hvor mis bliver kysset af mor…det stråler af gensidig kærlighed.

Fantastiska bilder!!!

Super dejlige billeder :wink:

Ja, jeg er også vild med billederne!! :thumbup:
Jeg må se om jeg kan komme med næste gang…

Herlige billeder du fik taget!! :slight_smile:

Og hvilken god idé at tage katten op, så I kunne få nogle nærbilleder - for ja, de ville bare meget hellere se alt andet end den fine hvide baggrund G :slight_smile:

  • jeg var nu glad for at jeg havde taget min “DaBird” med :ok:

Jeg kan slet ikke forstå kritikken af billederne, jeg kan godt lide stilen og synes bestemt at både dine og mine billeder er blevet flotte! (men ja, de ér altså bare skarbere i det rigtige format!).

Kunne være jeg skulle vise alle mine fine billeder frem også :slight_smile:

/Mette

ej hold da op de er fede de billeder

skønne

Flotte billeder - Der er meget delte meninger om helt hvid baggrund gør sig godt. Enden kan man lide det, eller også kan man ikke. :slight_smile: Selv er jeg ret pjattet med det. :tihi:

Takker for kigget! :slight_smile: