På påsketur med Devi

I dag blev det tid til årets første tur i sele for Devi og hun var i den grad klar på eventyr - vi travede rundt i området i over en halv time før hun selv vendte næsen hjem.

Jeg optog lidt video undervejs for at illustrere hvor højrøstet min bette tøs er når vi er ude at gå - og hun er faktisk noget mere stille end hun plejer at være her. Tror pokker folk glor efter mig som om jeg mishandler hende :tihi:

[video=facebook;10203218888173677]Redirecting... 6[/video]

Og hvis der bare er en hvid firkant i indlægget er her et direktelink til videoen :ups:

Ja Sugieh mener HELT bestemt hun råber på hjælp :smiley: Lucky vipper lidt med ørerne og Dione giiiiiider simpelthen ikke bevæge noget som helst :tihi:

Hun kalder da på Junior, så han kan beskytte hende mod de der faaarlige biler? :tihi:

Dejlig video - hun fik sig da nogle indtryk at tage med hjem. :slight_smile:

Vi gentog turen i dag med varianter i ruten - den unge dame bestemmer retningen :tihi:

I dag skulle der ikke læses laaaaange sms’er i samtlige buske og bed vi kom forbi næh, i dag skulle der spurtes udover savannen…øhh græsplænerne…så jeg måtte have det lange ben foran for at følge med :høhø:

Tror vi fik jagtet og nedlagt det meste af mælkebøttebestanden i den store plæne, efter den fede allike Devi ellers havde udset sig som offer var så fræk at flyve imens hun kiggede væk…vi ledte længe efter den, Devi var overbevist om at den måtte gemme sig i græsset :rock:

Men hvorfor råwer hun dog sådan? umiddelbart ville jeg jo tro hvis det var en af mine der sagde sådan, at de kaldte på en anden kat :slight_smile: Men dejlig video og godt I hygger jer med at gå tur.

Sikke da et snakke dyr, jeg er overbevist om at hun bare oversætter alle “aviserne” for dig.