Vi har lige fået solgt vores bil og dét skal da fejres med et restaurantbesøg nytårsaften Men vi ved bare ikke hvor vi skal tage hen
Er der nogen af jer, der kender en rigtig god restaurant i københavns-området, gerne tæt på en s-tog eller metrostation?
reef’n beef på jernbanegade er suveræn!!
“Rigtig god” er dælme et vidt begreb Det er SÅ afhængigt af, hvilken type mad man foretrækker.
Jeg vil bestemt tilslutte mig roserne til Reef’n’Beef - men til gengæld kræver det sted, at man ser noget spændende i at spise f.eks. krokodillekød
Jeg kender ikke rigtig nogen steder i kbh men kan også anbefale Reef’n’Beef.
Hvis du/I er til etniske restauranter, så er her et par forlag:
Maharaja
Amagerbrogade 15
2300 København S
3295 4407
Indian Taj Restaurant
Jernbanegade 3-5
1608 København V
3313 1010
Columbia Pizza og Restaurant
Vesterbrogade 125
1620 København V
Ellers, hvis I er til steaks, så kan Hereford Steakhouse ved Tivoli også anbefales. Her har de også en super god salatbar.
God fornøjelse.
Min kæreste har faktisk været på reef’n’beef engang og syntes godt om den, så nu har vi bestilt bord der Har ikke været der selv, så glæder mig rigtig meget
tak for hjælpen
jeg kan også varmt anbefale Indian Taj som Mie nævner … den er rigtig god!!
god fornøjelse på Reef N Beef
Jeg spiste på Pastis i Gothersgade her i december, og de får helt afgjort
mine varmeste anbefalinger med på vejen!! Det er bestemt ikke sidste
gang, jeg har spist der.
http://www.bistro-pastis.dk/html/about.html
Hereford er guf. Både bøfferne og salaten.
Sushi får man bedst hos Sachi Sushi på Vesterbrogade.
Og hvis man vil op med den semistore pengepung, så er jeg helt skudt i Nørrebro Bryghus med ølmenu til.
Auberge har lukket her i jul/nytår. Og jeg har ikke lige prøvet andet af den slags (det sker kun, når kæresten inviterer og betaler ;))
Men rigtig god fornøjelse med valget.
[quote=pivnu;314661]Og hvis man vil op med den semistore pengepung, så er jeg helt skudt i Nørrebro Bryghus med ølmenu til.
[/quote]
…ølmenuen har jeg også prøvet! Super, superduper - lækkermad, god
betjening og en fin orientering om hver af øllene. Hvis man kan lide øl, så
skal man unde sig selv den oplevelse bare en gang
[quote=Charlotte Oeh.;314662] …ølmenuen har jeg også prøvet! Super, superduper - lækkermad, god
betjening og en fin orientering om hver af øllene. Hvis man kan lide øl, så
skal man unde sig selv den oplevelse bare en gang :)[/quote]
Eneste problem er, at da vi var der, købte vi 4 retter med 4 øl til (hoppede starteren over). Og host jeg bliver altså småfuld af 1 liter højprocents øl, haha! Der kommer jo nye 0,25 l. med hver ret.
Men det er dælme guffe!
Så må I huske at få “Death by Chocolate” til dessert!
God fornøjelse
Hereford er altså også ret godt - i hvert fald hvis den er lige så god som den i Kolding!
De laver de BEDSTE bøffer og alt det andet er også ganske godt!