På restaurant nytårsaften, men hvor?

Vi har lige fået solgt vores bil og dét skal da fejres med et restaurantbesøg nytårsaften :thumbup: Men vi ved bare ikke hvor vi skal tage hen :tihi:
Er der nogen af jer, der kender en rigtig god restaurant i københavns-området, gerne tæt på en s-tog eller metrostation?

reef’n beef på jernbanegade er suveræn!!

“Rigtig god” er dælme et vidt begreb :smiley: Det er SÅ afhængigt af, hvilken type mad man foretrækker.

Jeg vil bestemt tilslutte mig roserne til Reef’n’Beef - men til gengæld kræver det sted, at man ser noget spændende i at spise f.eks. krokodillekød :slight_smile:

Jeg kender ikke rigtig nogen steder i kbh men kan også anbefale Reef’n’Beef.

Hvis du/I er til etniske restauranter, så er her et par forlag:

Maharaja
Amagerbrogade 15
2300 København S
3295 4407

Indian Taj Restaurant
Jernbanegade 3-5
1608 København V
3313 1010

Columbia Pizza og Restaurant
Vesterbrogade 125
1620 København V

Ellers, hvis I er til steaks, så kan Hereford Steakhouse ved Tivoli også anbefales. Her har de også en super god salatbar.

God fornøjelse.:slight_smile:

Min kæreste har faktisk været på reef’n’beef engang og syntes godt om den, så nu har vi bestilt bord der :smiley: Har ikke været der selv, så glæder mig rigtig meget :slight_smile: tak for hjælpen :ok:

jeg kan også varmt anbefale Indian Taj som Mie nævner … den er rigtig god!!

god fornøjelse på Reef N Beef :slight_smile:

Jeg spiste på Pastis i Gothersgade her i december, og de får helt afgjort
mine varmeste anbefalinger med på vejen!! Det er bestemt ikke sidste
gang, jeg har spist der.

http://www.bistro-pastis.dk/html/about.html

:slight_smile:

Hereford er guf. Både bøfferne og salaten.
Sushi får man bedst hos Sachi Sushi på Vesterbrogade.
Og hvis man vil op med den semistore pengepung, så er jeg helt skudt i Nørrebro Bryghus med ølmenu til.
Auberge har lukket her i jul/nytår. Og jeg har ikke lige prøvet andet af den slags (det sker kun, når kæresten inviterer og betaler ;))
Men rigtig god fornøjelse med valget.

[quote=pivnu;314661]Og hvis man vil op med den semistore pengepung, så er jeg helt skudt i Nørrebro Bryghus med ølmenu til.
[/quote]

:ok: …ølmenuen har jeg også prøvet! Super, superduper - lækkermad, god
betjening og en fin orientering om hver af øllene. Hvis man kan lide øl, så
skal man unde sig selv den oplevelse bare en gang :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;314662]:ok: …ølmenuen har jeg også prøvet! Super, superduper - lækkermad, god
betjening og en fin orientering om hver af øllene. Hvis man kan lide øl, så
skal man unde sig selv den oplevelse bare en gang :)[/quote]

Eneste problem er, at da vi var der, købte vi 4 retter med 4 øl til (hoppede starteren over). Og host jeg bliver altså småfuld af 1 liter højprocents øl, haha! :ups: Der kommer jo nye 0,25 l. med hver ret.
Men det er dælme guffe!

Så må I huske at få “Death by Chocolate” til dessert! :ok:

God fornøjelse :slight_smile:

Hereford er altså også ret godt - i hvert fald hvis den er lige så god som den i Kolding!

De laver de BEDSTE bøffer og alt det andet er også ganske godt!