På vej mod urinsten?

Plejemissen er begyndt at mijave og skabe sig ved kattebakken. Han skraber ved sin madskål og skulle have låget af bakken og publikum på hans sidste skidefest… :doh:

Han tisser som sædvanligt og det ser hverken anderledes ud eller lugter forkert. Jeg synes dog at han måske drikker en smule mindre end tidligere.
Han skaber sig bade når han skal tisse og lave stort. Bakken renses flere gange om dagen og den er næsten lige blevet vasket af og fyldt med nyt grus.

Jeg kan ikke hitte ud af om det er fordi han søger opmærksomhed eller han er ved at få unrinvejsproblemer???

Jeg har flyttet hans madskål op på spisebordet, så der kommer større afstand til bakken.

Kan det være brok over at forholdene i bakken ændrer sig? Jeg fylder ikke op med grus og mængden falder derfor indtil bakken skal vaskes og fyldes op igen. Så mængden går fra pænt fyldt til knap.

En kat kan jo brokke sig over hvad som helst - men det lyder ikke som urinvejssten, så vil han gå på bakken hele tiden.

Det er jo i hvert fald ikke urinsten, hvis han skaber sig, når han skal lave stort.

Men du skriver, han ville have låget af bakken. Måske er det bare det? Måske er lugten inde i bakken knap så behagelig, når gruset er ved at være brugt op? Hvis maden står i nærheden af bakken, kan det vel også være derfor, han skraber ved madskålen?

Jeg gætter bare ud fra det, du skriver. Det kan også være, han bare har fundet en ny måde at få opmærksomhed på :slight_smile:

Den er lige blevet vasket og fyldt med nyt grus.

Jeg tror det er en ny måde at få opmærksomhed på, for han har ikke været ude i en uges tid. Han beder dog heller ikke om at komme ud. Det er ikke kedeligt at bo sammen med den kat… :tihi:

Den er lige blevet vasket og fyldt med nyt grus.

Jeg tror det er en ny måde at få opmærksomhed på, for han har ikke været ude i en uges tid. Han beder dog heller ikke om at komme ud. Det er ikke kedeligt at bo sammen med den kat… :tihi:

Han lyder godt nok til at være for viderekommende… :stuck_out_tongue: