Pakken er afsendt

???Kom ad bagdøren ind og læse mails … og her var en mail om at min pakke fra Elgiganten nu er afsendt fra deres lager…Jeg troede, at det betød at den kom i dag, nogen der ved hvor længe sådan en fragtmand kører rundt ??Tænker til klokken 1700 ???

Er den blevet sendt i dag kommer den formentlig ikke før i morgen

hvad er den sendt med ? pest.dk eller GLS?

pest.dk … ha ha den var go !!!

Ved ikke, hvem det er sendt med… det var de rene hieroglyffer, med mine data blandet ind imellem ;o)I morgen er fint-fint…tænker bare at det ville være rart med et ca. tidspunkt… ;0)

;0) Så har jeg fået professionel hjælp til at tyde de mærkelige tegn… af hjertet tak… nu kan jeg følge min pakke, og det er da lidt rart ;0)

Stod der ikke et pakkenummer i mailen? For så kan du track’e den på distributørens hjemmeside…

;o) jow, men min pc er syg, så alt ser sådan her ud : bvgftsj65&%¤# jhstgfjowjus kknvkslcm ¤#"`?=)(/&… og det kan jeg ikke tyde… har fået fin-fin og hurtig hjælp og et medsendt link, så jeg nu kan følge dens rejse hjem til mig… ;o)…den, der har hjulpet mig må godt skrive i tråden, hvad problemet er…noget med noget HTML ???

Arrrrrrrrrrriiiii men come oooooon da!!! Det der er da let nok at forstå!!! tsk tsk:tihi::?:tihi:

nå, nu vil jeg ikke drille tut mere, men for hunde da hvor bliver det dejligt når hun kommer tilbage:)

Din maskine kan ikke tyde html så alt kommer ud i kode hihi

Det er mægtigt fnis

;0) Tak, Johnny… rart at vide at der er nogen, der glæder sig - JEG glæder mig til tingene fungerer igen…det har været hæsligt ikke at have en brugbar pc…

[QUOTE=Battlestar;692452]Din maskine kan ikke tyde html så alt kommer ud i kode hihi

Det er mægtigt fnis[/QUOTE]

Ja, det er mægtigt…det ser i al fald sjovt ud ;0))…det er dog de mærkeligste symptomer, min teknik har… ;0))))))))

Nu spørg du efter tidspunkt, men du kan regne med at de måske kommer kl 18
De få gange jeg har fået pakker tilsendt har klokken været 7 om morgenen og anden gang vat den 21 om aftenen

[QUOTE=annejunge04;692644]Nu spørg du efter tidspunkt, men du kan regne med at de måske kommer kl 18
De få gange jeg har fået pakker tilsendt har klokken været 7 om morgenen og anden gang vat den 21 om aftenen[/QUOTE]

;0)) tak for dit svar… har lige været inde og lure … og den ankom til København 20.57 i går : D…tænker bare, at det var smart om jeg fik en dato, så de ikke kører forgæves…men det gør jeg måske også dagen før den kommer… : D

Hvis den ankom til Kbh igår kommer den til dig i dag

:smiley: er du sikker ??? NØØØØØØØØØØØJ, hvor jeg glæder mig… :D…det er ikke sikkert, at andre glæder sig… men husk nu lige på, at jeg selv skal installere Windows 7 i den… så det varer nok et par uger, før jeg er helt med igen :smiley: :smiley:

det er altså nok ikke sværere end du gør det til, hvis bare du følger anvisningerne hele vejen, så skal det nok gå

:smiley: :smiley: tak for tilliden, Johnny… els ved jeg hvem jeg skal HÆRGE !!! :smiley: :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Længe leve teknikken !!! Har fået en sms klokkken 9.o5 at min pakke kommer i dag !!! JUUUUUUUUUUUUUUUUUBIIIIIIIIIIIIIIII !!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: