???Kom ad bagdøren ind og læse mails … og her var en mail om at min pakke fra Elgiganten nu er afsendt fra deres lager…Jeg troede, at det betød at den kom i dag, nogen der ved hvor længe sådan en fragtmand kører rundt ??Tænker til klokken 1700 ???
Er den blevet sendt i dag kommer den formentlig ikke før i morgen
hvad er den sendt med ? pest.dk eller GLS?
pest.dk … ha ha den var go !!!
Ved ikke, hvem det er sendt med… det var de rene hieroglyffer, med mine data blandet ind imellem ;o)I morgen er fint-fint…tænker bare at det ville være rart med et ca. tidspunkt… ;0)
;0) Så har jeg fået professionel hjælp til at tyde de mærkelige tegn… af hjertet tak… nu kan jeg følge min pakke, og det er da lidt rart ;0)
Stod der ikke et pakkenummer i mailen? For så kan du track’e den på distributørens hjemmeside…
;o) jow, men min pc er syg, så alt ser sådan her ud : bvgftsj65&%¤# jhstgfjowjus kknvkslcm ¤#"`?=)(/&… og det kan jeg ikke tyde… har fået fin-fin og hurtig hjælp og et medsendt link, så jeg nu kan følge dens rejse hjem til mig… ;o)…den, der har hjulpet mig må godt skrive i tråden, hvad problemet er…noget med noget HTML ???
Arrrrrrrrrrriiiii men come oooooon da!!! Det der er da let nok at forstå!!! tsk tsk:?
nå, nu vil jeg ikke drille tut mere, men for hunde da hvor bliver det dejligt når hun kommer tilbage:)
Din maskine kan ikke tyde html så alt kommer ud i kode hihi
Det er mægtigt fnis
;0) Tak, Johnny… rart at vide at der er nogen, der glæder sig - JEG glæder mig til tingene fungerer igen…det har været hæsligt ikke at have en brugbar pc…
[QUOTE=Battlestar;692452]Din maskine kan ikke tyde html så alt kommer ud i kode hihi
Det er mægtigt fnis[/QUOTE]
Ja, det er mægtigt…det ser i al fald sjovt ud ;0))…det er dog de mærkeligste symptomer, min teknik har… ;0))))))))
Nu spørg du efter tidspunkt, men du kan regne med at de måske kommer kl 18
De få gange jeg har fået pakker tilsendt har klokken været 7 om morgenen og anden gang vat den 21 om aftenen
[QUOTE=annejunge04;692644]Nu spørg du efter tidspunkt, men du kan regne med at de måske kommer kl 18
De få gange jeg har fået pakker tilsendt har klokken været 7 om morgenen og anden gang vat den 21 om aftenen[/QUOTE]
;0)) tak for dit svar… har lige været inde og lure … og den ankom til København 20.57 i går : D…tænker bare, at det var smart om jeg fik en dato, så de ikke kører forgæves…men det gør jeg måske også dagen før den kommer… : D
Hvis den ankom til Kbh igår kommer den til dig i dag
er du sikker ??? NØØØØØØØØØØØJ, hvor jeg glæder mig… :D…det er ikke sikkert, at andre glæder sig… men husk nu lige på, at jeg selv skal installere Windows 7 i den… så det varer nok et par uger, før jeg er helt med igen
det er altså nok ikke sværere end du gør det til, hvis bare du følger anvisningerne hele vejen, så skal det nok gå
tak for tilliden, Johnny… els ved jeg hvem jeg skal HÆRGE !!!
Længe leve teknikken !!! Har fået en sms klokkken 9.o5 at min pakke kommer i dag !!! JUUUUUUUUUUUUUUUUUBIIIIIIIIIIIIIIII !!!