Paladino

Sammenføringen mellem Paladino og flokken herinde går bedre og bedre :slight_smile:
Jeg var ellers ved at opgive…

Paladino blev kastreret for et par mdr. siden og vi har flere gange prøvet at føre ham sammen med de andre…men han havde vist for mange hormoner i kroppen og der var et par af de andre han ikke rigtig kunne med, bl.a Poker Face og Alfen.(Alfen er ellers hans søn :tihi:
Paladino har 5 “børn” her i huset…Line-pigen, Darling, Scharlett, Madeleine og Alfen :slight_smile:

Men nu bliver det bedre dag for dag, dog knurrer Poker stadig af ham, men det går med det…

Vi mangler bare at føre Petto og Paladino sammen og der er jeg noget nervøs…de to har til hver en tid stået på hver sin side i gården og hankattegården og “spillet smarte” overfor hinanden…og gør det stadig.
Men jeg håber at det en dag går.
Lige nu skiftes de to lidt til at være i hankattegården…så kan de jo lære det :høhø:

Men snart skal Petto også kastreres og hvis ikke de når at blive venner inden…så gør de nok efter at han er blevet det :kryds:

Men ihvertfald…Paladino NYDER at være herinde sammen med os…og det gør vi også :hjerte:

:smelter:

Han ser også ud til at hygge sig.

Årh, lige til at kramme :inlove:

Hvor er han lækker, den farve er lige mig. Og så den hvide streg ved snude, lige til at kysse på.

Den store, skønne bamse. :hjerte:

Det skal da bare gå godt, for nu, hvor kronjuvelerne er ofret, skal han da også have belønningen med en god pensionisttilværelse i stuen.:thumbup:

Jeg er normalt ikke til røde katte…

Men Paladino må gerne omplaceres herhjem til… :wehuu:

[QUOTE=Ravn;1112270]Jeg er normalt ikke til røde katte…

Men Paladino må gerne omplaceres herhjem til… :wehuu:[/QUOTE]

Paladino er så dejlig :hjerte:
Vi fik ham først da han var voksen og han har ikke boet sammen med os her inde i huset da han var en storstrinter…han flyttede lige i hankattehuset sammen med Bandit og Matador…som begge ikke er mere :ked:
Men de kunne bare sammen og alt var fred og idyl.
Men nu håber og beder jeg til at Paladino kan være inde sammen med os alle.
Og når Petto er blevet kastrat…så er det SLUT med at der skal være hanmisser i hankattebolig…får vi en ny hanmissemand…så skal han bo inde ved os…jeg gør det ALDRIG mere…de skal være ved os…allesammen…

Hvor er han lækker :slight_smile: jeg må så ærlig indrømme, da jeg startede herinde, så troede jeg jo næsten det var løgn, at man havde hankatten gående helt for sig selv :frowning: syntes det var så trist…bryder mig stadig ikke om det, men må jo så også sige, at der var gode argumentationer hvorfor, man gjorde det… :wink:

Tak :slight_smile:

Jeg skal lige sige at Paladino har ALDRIG gået alene,
Han har boet med to andre hankatte og siden altid mindst en kastrat eller to som selskab…de andre syntes nemlig at det er sjovt at være med i hankattehuset :smiley:

Wauw hvor ser han dejlig ud:smelter:

Hvor er han bare fin. :wehuu: Det må da også være underligt at gå fra egen bolig til kollektiv. :tihi: