Paparatzi fotos og andet blandet godt

I dag fik jeg den geniale ide at låne min fars nye spejl-reflex kamera og tage nogle billder af misserne i haven som osse nød det mega gode vejr vi havde idag. Jeg skal lige advare om at det er mega spam af katte her så er i advaret :wink:

Athena den smuksak. hun ser olm ud, men som den coon hun er så bedrager skinnet så det batter.





Og her fik jeg kappet halen af stakkels smokey. Han er en af naboens mislinger som kommer herover. han mener at jeg er en af hans mennesker. Jeg har ikke tænkt mig at modsige ham lol :tihi:

Athena og Smokey. Jeg tror Athena ser så forarget ud fordi han pludselig skulle være med i HENDES fotoseance. :dokdok: Dumme rolling! :tihi:

Her kommer hun over til mig fordi jeg blev ved med at fløjte efter hende. Bliver der kaldt så kommer man…for det meste :venter:

Der kørte vist en bil forbi…

Og her kan man se at hun har fået klippet hår af maven og bagbenene…hendes pels var gået lidt i hårknude, så dr. dyr måtte liiiiiige ind over og klippe det af hende. Hun var alligevel i narkose pga nogle tænder der skulle ud.

Lidt slørret, men stadig go kvalitet. Uanset hvad så er hun smuk.

Hvorfor glor du på mig med den der tingest?

Når mor kalder (fløjter) så kommer jeg!





Jeg elsker det her billede!:lovelove: Man kan nærmest spejle sig i hendes øjne. :hjerte:


Min “lille” missetat. :lovelove:
Der kommer flere billeder af Smokey i en anden tråd.
Håber I kan li min møssemis. :smiley:

Hvor er hun smuk. En rigtig gudinde der lever op til sit navn :hjerte:

Jeg er helt vild med det spil/farveskift der er i hendes brune pels. Virkelig flot! :hjerte:

Hvor er hun smuk

Hun er vel nok en smuk kat :hjerte: - dejlig tegning og farve. :slight_smile:

En smuk dame kan man da altid lide :hjerte:, og ham Smokey er heller ikke tosset :thumbup:

Super flotte billeder af en smuk misser :slight_smile:

hun er godt nok smuk:hjerte: