Papkasse-mis

Jeg har været på kattebesøg i dag . . . . . hos en lille opdrætter med en voksen hankastrat, en voksen fertil hunkat og hendes killing på 4 mdr. (MCO)

Jeg skulle se hendes nye kat . . . . .som hun havde fra en papkasse, som stod på en rasteplads på motorvejen . . . . . -what

Ja - I læste rigtigt - hun var holdt ind for lige at ordne et el. andet - og der stod en papkasse og bevægede sig.
Da hun lukkede den op lå der den allerkæreste lille tortie-hvid sag og peb.

Hun er ca. 3-4 uger, spiser selv, drikker selv, går på bakken . . . og er bare SÅ charmerende (skal prøve at skaffe et billede)

HVEM FANDEN KAN FINDE PÅ AT SMIDE SÅDAN ET LILLE VÆSEN UD - MAN FATTER DET JO BARE IKKE . . . . . . -tommelned-tommelned -uha -uha

I øjeblikket er hun ved at fortælle de øvrige beboere, at hun overhovedet ikke er farlig på nogen måde. Hun virker til at være håndtam (menneskevant)

Det var så dagens solstrålehistorie oven på Retssag og trafikdrab. . . -surrender

hvor er det da dejligt at den kat blev fundet af en ægte katte-elsker
en dejlig historie må man sige.
fandt selv en papkasse med 4 killinger på en rasteplads i tyskland for et par år siden da vi var på vej på ferie, vi henvendte os på rastepladsen restaurant for ligesom lige gøre dem opmærksom på det, de bad os hente kassen med killingerne og sætte den ind i baggården til restauranten, så ville de sørge for at de fik noget mad og drikke samt tage kontakt til de relevante myndigheder, de tog sig meget kærligt af de små misser og viste stor omsorg. men hvad der videre er sket med de små ved jeg af gode grunde ikke

hvor er det bare dejligt med en lille solstråle-historie :slight_smile:

det varmer SÅ meget at vide at lillemissen fik et rigtig godt hjem :slight_smile:

Dejligt det lille pus blev redet.
Dem der har gjort det får deres straf før eller siden, lede mennesker der gør den slags ting.

Århhh sån en historie smelter mit hjerte!

Nogen der har læst Urban i dag? Der er en artikkel om folk, der bare sætter deres kæledyr ud i naturen. Håber der kommer større fokus på problemet.
Imellemtiden er det bare sååå godt at læse solskins-historier som denne :slight_smile:

Jeg kan kun give jer alle ret…dejlig med en solskinds historie