Paragraf 8, styk 2, Sådan overlever du som ene hund blandt fem katte

Hvis dine katte tager din hundekurv, så er du tvunget til at vise dem hvor skabet står ved i stedet at tage deres kurv! Gør det! Klem dig ned i den kurv… og så selvom den ser lidt lille ud…

Og lad for Guds skyld ingen forstyrrer dig mens du ligger der og ser afslappet ud som om du ligger godt…! Især ikke kattenes slave, som de kan finde på at sende ud med kamera!

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Åh hvor er han bare skøn, sikke en dejlig knægt

MVH
Gitte

hvad må hunde dog ikke finde sig i?:klapper::klapper::klapper::klapper:

Ja hans liv er skræææækeligt! Han sidder på skødet lige nu mens jeg skriver, for når katte må det må han jo også!

:slight_smile:

Jeg føler virkelig med dig min ven:S

Jeg har det selv lige så dårligt her,evig og altid er det de dumme katte som bestemmer,bare fordi de er flest:uha:

Men så tager jeg også bare deres nullerput og krøller helt sammen og rusker den og bider den og…

Hunde i det ganske land foren eder,til kamp mod kattene:muhaha:

Vuf og grrrrr

Nikita

Vov vov jeg har også store problemer her i huset, da de dersens nuller-put-senge er alt for små, og se her hvad de byder mig:

Jeg håber, at der er nogen derude, der vil redde mig.

Potedask Max.

Hvilken race er Max:? Han ser tricolour ud med spids næse - str er svær at gennemskue, så jeg gætter på Sheltie, men han kan sikkert også være Collie.
Og så er jeg da helt sikker på, at der kan fabrikeres en nullerputseng i hundestr:høhø:

Max ER en collie, selvom han langt fra holder størrelsen. Størrelsesmæssigt ligger han midt imellem Sheltie og Collie. Men han har jo ikke kunne vokse på ingenting :ked:

Herhjemme fik jeg jo et Pet Home af mine forældre, men det er ligesom at kattene har taget den til deres brug, de både ligger i den og på den…

Så jeg har overtalt mor til at bestille en nullerputseng til mig, når jeg bliver lidt ældre og hun bedre kan sige hvor stor jeg er :slight_smile:

Probie