Vi skal en tur til KBH her i weekenden og overvejer at spise på Café Miao for at se, hvad det er for noget.
Men er det til at parkere et sted i nærheden?
Jeg håber, at nogle af jer lokale vil være søde og hjælpe ![]()
Vi skal en tur til KBH her i weekenden og overvejer at spise på Café Miao for at se, hvad det er for noget.
Men er det til at parkere et sted i nærheden?
Jeg håber, at nogle af jer lokale vil være søde og hjælpe ![]()
Der er parkeringskælder i Industriens Hus, som ligger ved/på H.C. Andersens Boulevard. Der er parkeringskælder i Nyropsgade. Derudover kan I parkere på gaden.
Så der er mange muligheder ![]()
[QUOTE=Dorte;1207889]Der er parkeringskælder i Industriens Hus, som ligger ved/på H.C. Andersens Boulevard. Der er parkeringskælder i Nyropsgade. Derudover kan I parkere på gaden.
Så der er mange muligheder :)[/QUOTE]
Tak for hjælpen ![]()
Havde frygtet det var totalt umuligt med parkering…
Og kom da lige i tanke om jeg havde glemt at skrive adressen på caféen - super du selv fandt den ![]()
Og hvis I venter til efter kl. 17 er det gratis over det hele på gaden ![]()
Kør efter Nyropsgade. Det er stort set altid muligt at få parkering på gaden der, og det er meget billigere end parkeringshuse/kældre. Og skulle det ske, at alt er booket på gaden, så har du kælderen som nødløsning ![]()
[QUOTE=Temple Bar;1207901]Og hvis I venter til efter kl. 17 er det gratis over det hele på gaden :D[/
slettet - havde overset, at det er en lørdag i kommer til Kbh ![]()
Det er meget nemt at komme til København fra Aalborg med tog, Københavns Hovedbanegård går direkte ind i midten af byen og man kan gå rundt - alt er i gå-afstand inde i byen. Eller tag jeres cykler med og kom rundt omkring på samme måde som københavnerne selv. ![]()
Det er også kun bitter erfaring, der gør at jeg har styr på forskellen
Det er knap så fedt at komme til et hermetisk lukket parkeringshus kl. 3 om natten, hvor man endda har betalt for at parkere på trods af, at det er gratis på gaden ![]()
Vi er kun i Kbh en halv dag og ellers kører vi rundt på Fyn og Sjælland, så tog ville lige være besværligt nok ![]()
Har os været i Kbh maaange gange med tog og fly, så kender skam godt til byen - bare ikke lige parkering ![]()
Læste overskriften som “Parring i Kbh” ![]()
Men fandt hurtigt ud af, at det var helt forkert …det lød ellers lidt vildt :høhø:
[QUOTE=Charlotte Oeh.;1207951]Læste overskriften som “Parring i Kbh” ![]()
Men fandt hurtigt ud af, at det var helt forkert …det lød ellers lidt vildt :høhø:[/QUOTE]
Nåh ja, kæresten og jeg er kun født en 50 km fra hinanden, så for at undgå indavl ku vi da lige tage en tur i byen i Kbh ![]()