Parkering og selvtillid

Altså det giver da en vis portion selvtillid at se, hvordan andre klarer det der med parkering :slight_smile:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26090945.html

:S syntes det er ret bekymrende at folk ikke en gang kan parker deres bil …

Uuuuuha da :øhmm:

-LOL-LOL

Tak for et par gode grin - ja man undrer sig :øhmm:

Nå…nå…nå…det er da heller ikke altid lige nemt. :slight_smile:

Jeg vidste ikke at der var kamera på … :ups:

De er hylende morsomme -LOL-LOL

Herlige videoer -nu føler jeg mig bare som en super-bilist!:thumbup::thumbup:

Hilsen Jette.

Jøsses! :uha:

-what-what-what-what

-LOL

Den første er min favorit “hmmm nå hov, må nok hellere smutte igen” -LOL

Selv Wulfi undrer sig

[ame=“Wulfi og parkeringsvideo - YouTube”]YouTube - Wulfi og parkeringsvideo[/ame]

-engel

Jeg synes, at den (kvinde?) der bakker ud fra parkeringsbåsen er VIRKELIG morsom. Hun har 100 meter på hver side af bilen (overdrivelse fremmer forståelsen), og alligevel kan hun næsten ikke komme ud. -LOL

Jeg må indrømme, at jeg føler mig som super elite billist, når jeg ser disse optagelser. (HØ HØ - jeg bakker også trailer på plads, når vi har været på genbrugspladsen - endda for mænd nogle gange :klapper: )

Ja, man undrer sig somme tider over, hvordan de har fået kørekort.

Her på mit arbejde har jeg fantastisk udsigt - et par gange om ugen er der fartkontrol lige udenfor vinduet - fx i dette øjeblik :slight_smile:

:høhø: den sidste video - rimelig imponerende ødelægger låge + vender bilen på hovedet

jeg vil nok sige - den der med at parkere OVENPÅ bilerne… den er min favorit…

omend jeg er imponeret over russeren… hun bruger virkelig tyngdekraften på den forkerte måde :slight_smile:

Og “giv mig dog min taske”-attituden til sidst i videoen, ikke at forglemme. :rock:

-LOL

Har godt nok hørt at der var et problem med at den slags biler let ruller rundt - måske har amerikanerne sendt deres gamle modeller til Rusland.

Nogle af dem er sgu for gode til at være sande :uha::øhmm:

[quote=Sheer;281991]Og “giv mig dog min taske”-attituden til sidst i videoen, ikke at forglemme. :rock:
[/quote]
:høhø: ja ! der grinede jeg også