Pasning af 2 katte i Albertslund i weekenden

Jeg er blevet inviteret på en lille udflugt i weekenden (d 28-30/9) og min nabo har formentlig ikke mulighed for at passe mine 2 guldklumper. Jeg tager afsted fredag eftermiddag og er hjemme igen søndag aften eller mandag eftermiddag.

Mon der er nogen herinde, der kunne have lyst til at tjekke misserne, give dem mad/vand, tømme (to) bakker og meget gerne lege og nusse med en lille, kæk chokoladepanter? :slight_smile:

Transportudgifter dækkes naturligvis.

Og til dem, der mødte min lånekat igår kan jeg sige, at hans søn (“chokoladepanteren”) ikke er mindre charmerende end sin far :hjerte::hjerte:

Sønnike har vist som livsmission at charme alle på sin vej :hjerte:

Jeg kan desværre ikke få lov til at lægge billeder ind pt, men ellers kunne det sikkert fungere glimrende som lokkemad :høhø:

[QUOTE=Charlotte;946818]
Jeg kan desværre ikke få lov til at lægge billeder ind pt, men ellers kunne det sikkert fungere glimrende som lokkemad :høhø:[/QUOTE]

Du skal bare overgive dig til Photobucket - det virker ganske glimrende :ok:

Men er det ikke kun til smartphones? De fleste af mine billeder ligger på computeren…

Nope - jeg havde Photobucket flere år før jeg fik smartphone. Du vælger selv, hvor du vil uploade fra.

Det må jeg lige sætte mig ind i en eller anden dag :slight_smile: Tak for tippet!

Mine naboer kan godt passe kattene, så tråden er ikke længere aktuel :slight_smile:

Godt, det løste sig. Så kan du roligt tage afsted. :slight_smile:

Dejligt at det løste sig… Ellers ville jeg gerne have hjulpet :slight_smile:

Ja det er nogle søde naboer, jeg har mig :slight_smile:

Tak Lonny. Måske det bliver aktuelt en anden gang :slight_smile: