Jeg skal til nordjylland på familie tamtam fra fredag 29. maj til søndag 31. maj…
Havde egentligt lokket min ekskæreste til lige at kigge til Cleo og Ivan et par gange om dagen, men han er ved at bakke ud nu…
Inden jeg vrider armen om på ham, vil jeg lige høre om der er nogle herinde der kan hjælpe?
Vi kører først fredag omkring kl. 17, så der kan de godt klare sig selv indtil lørdag morgen.
De vil meget gerne ud om morgenen og kan bare have kattelemmen åben i løbet af dagen. Hvis de kan blive lukket ind igen sidst på eftermiddagen/først på aftenen lørdag og lige blive nusset lidt, er de klar til at sove igen til søndag morgen. Der vil et lille kort visit være fint nok med mad og udlukning, da jeg har tvunget mine forældre til at vi kører hjem efter morgenmaden.
Der skal nok lige tømmes kattebakke /bruser (det er Ivans toilet af en eller anden grund) og så ellers bare mad og vand.
De er søde og rare, Cleo er en rigtig hittekilling, der elsker alle mennesker der vil snakke med hende, mens Ivan er lidt mere sky men også rigtig glad:)
Kan regne ud at det drejer sig om lørdag morgen og aften og søndag morgen, er det rigtigt?
Hvornår på dagen vil du gerne have at man kommer? (Min def. af morgen er måske lidt sen )
-surrender …jeg får det altid skidt, når nogen annoncerer på nettet, at de er bortrejst i flere dage - man ved aldrig, hvem der læser med på et åbent forum, og alle har desværre ikke lige reelle hensigter
Charlotte - Enig, også derfor at der I min annonce kun står nævnt at min bror bor i Skæring (man skal godt nok igennem mange huse for at finde hans så )
[QUOTE=Eva K;184613]Kan regne ud at det drejer sig om lørdag morgen og aften og søndag morgen, er det rigtigt?
Hvornår på dagen vil du gerne have at man kommer? (Min def. af morgen er måske lidt sen )[/QUOTE]
Ja, det er helt korrekt.
Jamen, når man nu vågner Hvis de har været alene siden fredag kl. 17, ville deres hønemor nok have det bedst med at det blev semi tidligt, sådan omkring kl. 10?
Jeg plejer at opgive omkring kl. 7 i weekenden og smide dem ud så jeg kan sove lidt længere, men når jeg er væk om natten er de lidt ligeglade med hvornår jeg kommer hjem bare de så får noget mad:)
De står troligt klar inden for døren og bræger…
Det burde jeg godt kunne klare Godt nok lige midt i en gruppe opgave (deadline d. 2.) men burde kunne passe det rundt om. Send mig en pb med nr, adresse osv.