Pasning af inde-katte i eget hjem

Jeg kan huske at der på det gamle forum var et sted der var nogen der tilbød at passe andres katte, synes ikke jeg kan finde listen her på det nye.

Jeg har en veninde som tidligere har været sød at flytte ind og passe mine katte, når jeg har skulle noget.
Hun vil ikke mere bo her, jeg vil gerne have at der bor en (eller 2) hos kattene, når jeg er væk, derfor søger jeg en der vil kunne hjælpe med dette.
Det kan også blive en slags ferie for passeren, jeg bor meget centralt i byen, samtidig er her ikke trafikstøj og det er tæt på fjorden og grønne områder.

Mon der er nogen vil kunne hjælpe ind i mellem ?
Eller nogen der kender nogen, der …

listen er fjernet , da der ikke var den store interresse for den længere.
inden det nye kattegale gik i gang var der lavet tråde vedr om listen skulle fortsætte el opdateres, der var meget meget lidt interresse og stort set ingen svarede i trådene .

1 Synes om

jeg er ikke helt sikker jeg selv ville følge dette forslag, men nu skriver jeg det alligevel.
AirBnB kunne man udforme sin annonce således dem som lånte hus skulle passe katte som en del af det?
Eller er det for risikabelt?

1 Synes om

Som stor teenager var jeg fast kattesitter for min mors veninde, når hun tog på længerevarende besøg hos sin voksne søn på Falster.
Hun fik passet hus, kat og vandet planter - og jeg der var dødtræt af at bo hjemme, kom væk for en stund. :slight_smile: For at det ikke skal være løgn, fik jeg vist endda lidt til madvarer og sådan.
Jeg tror at mange store teenagere med glæde vil gøre sådan noget. Problemet kan jo så bare være at finde nogen man enten kender, eller på en eller anden måde finder ansvarlige og stoler på.

4 Synes om

Jeg tænker ikke AirBnB er noget jeg tør begive mig ud på med henblik på at få passet mine katte.
Ville ikke stole på at tingene blev gjort som de skulle og at folk husker at ‘sluse’ sig ud og ind.

Men god idé ellers, så tak for den
:slight_smile:

Jeg synes det kunne være rart med en passe katte liste. Kunne vi ikke prøve igen? Vi står lidt selv i samme dilemma og med en hund oveni i husstanden. :blush: vi har forhørt os ved ungerne og sagt der er kost og logi og fri bil, men de er travle alle tre. :blush:

1 Synes om

Jeg vil også gerne have (nogle af) vennernes børn til at passe, jeg vil prøve at høre om der er nogen der kan og vil.
Der er nogen som langt fra er modne nok (selvom de er aldersmæssigt), så dem vil jeg undlade at spørge :wink:

Jeg vil som det nok kan forstås også rigtig gerne have listen igen.
Er der nogen der kunne have lyst til at prøve pasning i en forlænget week-end, stiller jeg hus :houses:, katte :cat::cat::cat:, planter :palm_tree::rose::wilted_flower::palm_tree:, have med fisk :fish::fish: etc til rådighed :wink:
:sunglasses:

1 Synes om

Det er jo ikke som sådan et problem at lave en liste - eller finde et sted, hvor den kan ligge. Problemet er at holde den opdateret.

Johnny kontaktede for ikke så længe siden alle dem, der stod på den tidligere liste, og der var vist ikke mange, der var interesseret i stadig at stå på den. Hvis de overhovedet svarede på hans henvendelse. Der var flere på listen, som ikke havde været aktive i min tid på KG, og det er alligevel nogle år efterhånden. Det viser jo alt sammen, at den netop ikke var opdateret.

Hvis vi skal lave en liste igen, så tænker jeg, at nogen skal påtage sig ansvaret for den og sørge for med mellemrum at tjekke den igennem og måske kontakte folk for at se, om de stadig ønsker at stå på den.

3 Synes om

Det lykkedes mig at finde en rigtig sød kattepasser via care.com.
tænkte det kunne interessere andre.

5 Synes om