Pasning af kat

Hej jeg er ny herinde da jeg skal finde et sted til min kat da jeg skal ud og rejse i 6 måneder med mit arbejde og ikke rigtig kender nogen som kan passe min kat : )
Er der nogen som kender et sted i nærheden af vordingborg eller nogen hvor man kan få passet sin kat, til man kommer hjem igen : )

Jeg synes du måske skulle prøve at skrive lidt info om din kat :slight_smile:

Det er en inde kat og han er kastret og cirka 4år gammel : )

Umiddelbart er mit bedste forslag at se om du kan finde en sød katteelsker, der mangler et sted at bo i det halve år. For de fleste jeg kender der kan lide katte har katte, og er derfor ikke forberedt på at tage en kat ind midlertidigt.
Eller hov, gik lige op for mig at jeg ikke ved om du beholder dit sted at bo eller om du opsiger det?

Med mindre dit job ligefrem indebærer at du skal rejse rundt, så var det jo måske også en mulighed, at du tog katten med?
For indførsel i en del lande indebærer det ikke andet end at katten skal være chipmærket, have en rabiesvaccination og et kæledyrspas… nå, ja og så flybilletten :wink:

Det kan blive et lille problem da jeg skal til afghanistan så kan ikke rigitg få den med men det var bare hvis der var nogen som vidst om der lå et godt sted i nærheden af der hvor jeg bor :slight_smile:

Jeg har venner i den by, de har før brugt Evan Køsters kattepension - men ½ år er sørme længe…
Har du prøvet at avertere lokalt?
Evt. kontakte de lokale spejdere, eller andet dyrevenligt netværk, opslag hos lokale dyrlæger og dyrehospitaler…

Jeg har også haft brugt Evan Køster (kattepension.dk) en enkelt gang, dengang jeg kun havde Amira og det var helt fint. Dengang levede hans kone også, og hun havde så meget pænt at fortælle om min lille mis og hvor sjov hun var :slight_smile: Men et halvt år er godt nok længe…
Jeg har desværre ikke plads til at hjælpe for tiden, hele huset er fuld af mine egne+plejemisser.
Hvornår skal du afsted?

Altså jeg har to killinger - hanner, i en lejlighed. I Hillerød.
Det ville godt nok kræve penge til mad til ham, (er på su) og køber killinge foder til mine drenge.
:slight_smile:

Nja, jeg ville nok betragte det som et større problem :slight_smile:
Pension er meget længe, hvis vi taler ½ år, så det ville jeg forsøge at undgå…
Jeg kan desværre heller ikke hjælpe - huset er i forvejen zoneopdelt - men jeg håber at du finder en løsning :slight_smile:

Jeg har kigget på det og har måske fundet en sted han kan være : )

Det var da en dejlig opdatering :kryds: