Hej folkens
Jeg skal ud at rejse i perioden 7/6-8/8, og ville høre om der er nogen der har mod på at have min dejlige kat boende i Kolding eller omegn. Det er noget af et skud i tågen, men måske der er nogen derude, der har bare én (hun)kat og synes det ville være sjovt og hyggeligt med lidt ekstra selskab. Jeg forestiller mig at betale kr. 500 for tørfoder og grus, hvor resten kan gå til dig selv.
Fakta: 10 måneder gammel, kastreret, indekat, halvt huskat, halvt Norsk skovkat. Han er super sød og kærlig.
Mvh.
Dan
Hej Dan. Velkommen til Kattegale.
Jeg skal ikke sige, at det ikke kan lade sig gøre, men netop sammensætning af to voksne katte er ofte en kompliceret proces, der godt kan tage mere end to måneder. Prøv at læse nogle af trådene, så vil du se, at det er noget, der skrives rigtigt meget om på KG… Og hvis det skulle ske, at kemien mellem de to katte passer, så vil det da være synd at skille dem igen. 
Jeg tror du har større chance for at få din kat passet hos en, der ikke har kat i forvejen. Hvad med familie eller bekendte? Men held og lykke. 
Hej Dan
velkommen til
Jeg vil råde dig til, at have nogle boede i dit hus/lejlighed, mens du er væk - så tages den ikke ud af vante omgivelser. Kan det ikke lade sig gøre, så var din forespørgsel en mulighed. Og ellers må du have fat i dyreinternat.
Vil I øvrigt sige, at 500,. ikke er meget, for at påtage sig den opgave - skal du have den i pension skal du forvente ca. 70,. pr. døgn.
Hilsen Heidi