Passe hund

Hej alle sammen :slight_smile:

Ja nu skal jeg passe mine forældre hund i en uge fra imorgen han er en jack russel og derfor en meeeget aktiv hund :slight_smile:

Min plan er at lukke kattene ind i soveværelse altså så de har adgang til soveværelse køkknet badeværelse og gang og rocky alttså hunden har adgang til stue og spise stue…

Jeg har tænkt mig at udnytte vores have til rocky så kattene får fred det meste af dagen, han er enhvalp og derfor meget vild han er vand til katte men mine katte er ikke vandt til hunde og jeg kender min lille prinsesse pixie for godt til at jeg ved hun ikke acceptere det og han skal slet ikke i nærheden af freja når hun er så lille. :slight_smile:

Men jeg vil egentlig bare høre om i har nogle gode råd/tips til hvad man kan gøre?

Og ret mig egentlig hvis i synes min plan er helt vildt lang ude :slight_smile:

:ok::tak::tak::tak:

Jeg passer også af og til hunde her - det går fint - de er ikke alene med kattene uden opsyn, og er de inde er de i snor.

Da han er vant til katte bør han ikke løbe efter dem osv - men at holde adskilt er en god idé - da hunden ikke skal bo hos jer fast er der ingen grund til at føre dem sammen.

MVH

Hvis vi har gæster med hund bliver kattene også lukket inde for at forhindre unødig stress for dem.

De har stor gang, stort badeværelse og soveværelse på 30 m2 til at boltre sig i.

Jeg føler ikke at de lider under det. Det er samme forhold de har om natten fordi vi slår alarmen til i resten af huset.

Jeg ville også skille dem ad. Ingen grund til at stresse kattene. Hvalpen er nok ligeglad - Den er jo hvalp :wink:

Og for øvrigt, så er en Jack Russel altså en fantastisk hund!! Mine forældre har en som bliver 14 her til August. Han fejler ikke spor, er stadig aktiv og frisk :wink: Men sover dog mere end han gjorde som unghund.

Har du billeder af den bette? Lokke lokke

[quote=DK*DeLaCour;209012]Jeg ville også skille dem ad. Ingen grund til at stresse kattene. Hvalpen er nok ligeglad - Den er jo hvalp :wink:

Og for øvrigt, så er en Jack Russel altså en fantastisk hund!! Mine forældre har en som bliver 14 her til August. Han fejler ikke spor, er stadig aktiv og frisk :wink: Men sover dog mere end han gjorde som unghund.

Har du billeder af den bette? Lokke lokke[/quote]

Ja de er en fantastisk race :slight_smile: det en stor hund i en meget lille krop hvis man kan sige det sådan:)

Ja jeg kan da lige tilføje et billede af ham… :ok:

Ååååååååårh hvor er han SØD!!! :hjerte: :hjerte:

Lægger lige et link til mine forældres: http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/815.jpg

Ja, det er nemlig en stor hund fanget i en lille krop… Men med et fantastisk temperament… :wehuu:

:)[quote=DK*DeLaCour;209193]Ååååååååårh hvor er han SØD!!! :hjerte: :hjerte:

Lægger lige et link til mine forældres: http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/815.jpg

Ja, det er nemlig en stor hund fanget i en lille krop… Men med et fantastisk temperament… :wehuu:[/quote]

Ja tak:)

Han ser da også rigtig sød ud :wehuu:

Ja de har temperament der siger spar2, men det nu meget charmerende :wehuu: