Passer hun til si navn?

Jeg er jo nok forudindtaget men , jeg synes jo at hun ligner en " Face of an Angel"

Cats og Conni

Min første tanke var faktisk navnet “Cheetah” pga. det intense blik. Men jeg er sikker på at der også gemmer sig en engel bag det udtryk. Dejlig lille kat. :inlove:

:lol:

og jeg som sidder og tænker Devil in disguise

You wanna mess with me?! siger hun da :tihi:

Jeg får tanker om en meget venligsindet alien pga de øjne.

:høhø:[QUOTE=Battlestar;798108]:lol:

og jeg som sidder og tænker Devil in disguise[/QUOTE] Ja, - og det kan hun også være men hun er fra F-kuldet og var ubeskrivelig yndig og blid da hun var killing, - - - men OK vi elsker:hjerte: hende alligevel selvom vi kalder hende:høhø: “teenageren” og yndig er hun da :slight_smile:

Cats og Conni

Jeg har aldrig set en engel, men hende her ser i hvert fald dejlig ud. :hjerte:

Sød er hun. :hjerte:
Men jeg tænkte også straks på en venligsindet Alien…:tihi:

Hun er virkelig dejlig :hjerte:

Jeg vil ikke afvise tanken om engang af få mig en Singapura. De er altså skønne og jeg elsker deres intense blik.

Mon ikke de kan trives med abyer :?

Jeg har mødt gadekat fra Indonesien hos en anden opdrætter. Hun havde selv medbragt den til landet for år tilbage.
Den havde lidt det samme look, men kendetegnet for denne kat og dens slægtninge var en specielt halefejl.
Hun var drægtig da hun kom til landet og fik to killinger, begge med halefejl. Hun lever desværre ikke mere, men gjorde et stort indtryk på mig.
Jeg læste på et link du engang lagde ind, at der også i blandt Singapuraens forfædre findes gadekatte med halefejl, så selvom de ikke er fra helt samme område, så er der altså ligheder mellem disse katte.

[QUOTE=Wijelo;798570]Hun er virkelig dejlig :hjerte:

Jeg vil ikke afvise tanken om engang af få mig en Singapura. De er altså skønne og jeg elsker deres intense blik.

Mon ikke de kan trives med abyer :?

Jeg har mødt gadekat fra Indonesien hos en anden opdrætter. Hun havde selv medbragt den til landet for år tilbage.
Den havde lidt det samme look, men kendetegnet for denne kat og dens slægtninge var en specielt halefejl.
Hun var drægtig da hun kom til landet og fik to killinger, begge med halefejl. Hun lever desværre ikke mere, men gjorde et stort indtryk på mig.
Jeg læste på et link du engang lagde ind, at der også i blandt Singapuraens forfædre findes gadekatte med halefejl, så selvom de ikke er fra helt samme område, så er der altså ligheder mellem disse katte.[/QUOTE]
Joda !!! De går ialtfald fint sammen med burmesere
Linket er med Singapura m. “bob.tail”

http://www.zen89052.zen.co.uk/Singapuracat/history.htm

Cays og Conni