Paw i nullerputten

Ja her i huset er det ikke nødvendigvis kattene som får lov at gøre brug af husets to nullerput senge som Brita har lavet.
Nej min lille dreng er også blevet yderst glad for både at sidde og ligge i dem, istedet for hans royale stol han fik i fødselsdagsgave.

Og her er beviset

Genialt :smiley: De nullerputter er altså gode!

Brita har lavet en krøyerkuglepude til vores katte, den har jeg brugt som hovedpude :slight_smile:

Du må da have fat i en større nulleput til knægten så :slight_smile:

Hæhæ… Der er skisme ikke andet for Carina… Men synes nu det ser så kært ud når han kommer løbene og jager kattene væk og bare kaster sig ned over sengen… Så kattene er begyndt at indtage mig når jeg ligger på sofaen i stedet for xD

Sej knægt…mon ikke du skulle have en eller flere nye senge til misserne.
Jeg har en masse dejlige bløde med på lørdag OG jeg kan vist godt nå at sy et par krøyerkuglepuder med betræk (og velcrolukning)
Hos os er de to krøyerkuglepuder ALTID optaget af mis…ja det virker nærmest som om dyrene tager et nummer i køen

Hehe, jo min plan var at skulle have nogen med hjem og når nu jeg kommer tidligt og hjælper dig, så kan jeg jo rigtig nå at udse de puder knægten og nå ja kattene skal have og putte i hæhæ