Pay Attention [En tyvstjålet video]

Jeg så faktisk den her på Thomanis Facebook, og jeg var så berørt af den at jeg følte jeg måtte dele den med jer herinde.

Den handler om at være opmærksom i trafikken.

Jeg vil advare jer før i klikker “afspil”. Den er meget blodig, meget rå, meget følelsesladet. Jeg kan stadig mærke efterspillet af følelser i kroppen. Men den er vigtig - synes jeg. Så de af jer der kan håndtere at se en sådan video, gør det endelig. Den er smuk på en meget brutal måde.

[ame=“Pay attention.. - YouTube”]YouTube- Pay attention…[/ame]

Meget tankevækkende film, det kan så hurtigt gå helt galt med katastrofale følger for dem det går ud over.

Det er en barsk film - puha. Men den sætter virkelig tankerne i gang…

Hvis man bare én gang i sit liv er kørt galt og har mærket hvad det vil sige, i bare meget kort tid, at tænke: “Nej nu dør han!” eller “Dør jeg?” har man respekt for trafikken og kører ordentligt!!!

God reklame, meget grafisk!

Den er barsk men sand.
Den burde smides ind som reklame på alle TV kanaler, der bliver den i hvert fald set, og folk er jo vilde med reklamer på TV.

jeg må indrømme - jeg synes faktisk den er lidt B-films agtig… den ramte altså slet ikke noget hos mig…

jeg har været vidne til et par ulykker og set når folk bliver kørt ned… og ja - det ER blodigt, men at se det på film får mig ikke til at tænke mere over det… for det er jo “bare” film…

så er de trafik-kamera klip der ligger på you tube med de ægte ulykker noget mere grafiske og reelle… og en DEL mere tankevækkende