Pels

Alice: Jeg ved ikke om du har set, at jeg lagde nogle billeder ind af vores anden kat Arnold. Var det ikke dig jeg skrev en masse med dengang jeg fik ham fra CK?

Sjov nok så har jeg spekuleret som en gal på, hvor jeg kendte dig fra …Og jo, det var os to som skrev meget sammen, og jeg måtte da straks finde dine billeder med Anton, og hold op hvor er han blevet stor og fin, det er dælme godt at han kom under dine varme vinger, for da du fik ham var han i en sørgelig forfatning - Hvilke vel ikke overrasker nogen.

Rigtig rigtig dejlig at ‘møde’ dig igen :slight_smile:

Hvor er han fin. :hjerte:

Vores skovkat Milly var heller ikke så “semilanghåret” som killing, så jeg vil bare sige - vent og se. :slight_smile:

[QUOTE=Alice;903947]Sjov nok så har jeg spekuleret som en gal på, hvor jeg kendte dig fra …Og jo, det var os to som skrev meget sammen, og jeg måtte da straks finde dine billeder med Anton, og hold op hvor er han blevet stor og fin, det er dælme godt at han kom under dine varme vinger, for da du fik ham var han i en sørgelig forfatning - Hvilke vel ikke overrasker nogen.

Rigtig rigtig dejlig at ‘møde’ dig igen :-)[/QUOTE]

Det er også mange år siden. Han er en dejllig dreng nu, men hvor har jeg dog bandet hende langt væk mange gange når det var sværest. Jeg tænker stadig nogle gange over, hvordan nogle mennesker kan behandle dyr sådan - han har jo været fuldstændig forsvarsløs…