Pelsknuder

Det spray ann skriver om har vi rigtig god erfaring med og det forbygger rigtig godt . Pelsen bliver rigtig lækker af det vi bruger det på en birma.

[QUOTE=catsanddogs;1175624]Jeg har en jeg klipper knuder af når der er nogen, hun får også klippet klør mv. Så har jeg en som jeg i et ½ år har arbejdet i tillid med. Jeg vil godt nok ikke ødelægge den ved at begynde at fastholde og klippe. Nej kommer der knuder der så tilkalder jeg den udekørende dyrlæge og får katten bedøvet ned.

Jeg kender også en der konsekvent får katten bedøvet og klippet 1 x årligt

For mig handler det hele tiden om mindste indgrebsprincippet.

Men kan du lære ham det er ok at få klippet knuderne af på benene, så er det jo ej heller et problem. Det må afhænge af jeres forhold som jeg ser det - hvad den bedste løsning er.

Min erfaring med knuder er at de kan have voldsomt mange uden at de lader sig genere med det[/QUOTE]

jeg håber da at det ikke generer ham for meget, men det skal jo selvfølgelig ordnes inden det gør :slight_smile:
jeg vil prøve at vænne ham til det stille og roligt i første omgang :slight_smile:

Jeg må prøve at bestille det når næste lønseddel kommer :slight_smile: så ryger der nok også en tørshampoo med i kurven :slight_smile:

heldigvis har Birmaen herhjemme en deeeejlig pels der ikke kræver pleje :smiley:

Hej altså en filterknuser kan du også få at rede ud med den skærer ligesom filteren istykker meeen om det muligt hvis han er lidt bøvlet det ved jeg ikke? Men den er god synes jeg. Og er til at betale mht pris der er flere slags og i flere pris klasser og fåes med forskelligt antal “skære blade” på håber du får fundet en god løsning for jer