Pepita på udstilling

Lidt foto af Pepita fra udstillingen i går.:slight_smile:

Pepita elsker bestemt ikke at komme på udstilling men det gik meget bedre i går og jeg tror at det var fordi hun slap for at sidde i sin transportkasse mens vi kørte den lange tur, jeg sad med hende på skødet så hun kunne følge med i hvad der skete på vejen og det er lige hende :tihi:

Hun er såååå kærlig en kat, hun elsker at kysse og kramme :hjerte:
Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg havde hende ude på bordet…hun kyssede og nussede mit ansigt og hår, en svensker kommer forbi og kigger og kommer lige helt hen, han fik også lige et ordentligt kys i hovedet af Pepita:hjerte: Det kunne han slet ikke stå for :slight_smile:
Her er det hendes “far” som lige får en tur :høhø:
Hilsen Lisbeth

Hvor er hun fin, og glad for sin far

Det lyder som en god idé at have hende på skødet, for det er godt nok en lang tur fra Nakskov.
Tak for billederne og tillykke med kokarden. Hun ser bare så charmerende ud. :slight_smile:

Åh skjønne Pepita…hvor ser du dejlig ud

Hvor er hun kær <3

Dejlige billeder af en glad kat på udstilling! Hvor jeg dog ønsker at Bowie ville tage det i lige stiv pote som Pepita, men han er desværre en kylling (måske jeg har forkælet ham for meget …) :slight_smile:

Fine og dejlige billeder. Smukke Pepita :hjerte:
Er det dig med hende på det sidste billede? :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;559592]Lidt foto af Pepita fra udstillingen i går.:slight_smile:

Pepita elsker bestemt ikke at komme på udstilling men det gik meget bedre i går og jeg tror at det var fordi hun slap for at sidde i sin transportkasse mens vi kørte den lange tur, jeg sad med hende på skødet så hun kunne følge med i hvad der skete på vejen og det er lige hende :tihi:

Hun er såååå kærlig en kat, hun elsker at kysse og kramme :hjerte:
Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg havde hende ude på bordet…hun kyssede og nussede mit ansigt og hår, en svensker kommer forbi og kigger og kommer lige helt hen, han fik også lige et ordentligt kys i hovedet af Pepita:hjerte: Det kunne han slet ikke stå for :slight_smile:
Her er det hendes “far” som lige får en tur :høhø:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Super skønne billeder af en mega smuk kat :wink:
Er det dig på det sidste billed???

[QUOTE=Eife;559752]Fine og dejlige billeder. Smukke Pepita :hjerte:
Er det dig med hende på det sidste billede? :)[/QUOTE]

Ja :surrender1:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;559798]Super skønne billeder af en mega smuk kat :wink:
Er det dig på det sidste billed???
[/QUOTE]

Ja…

Lisbeth - Dejligt lige at få sat ansigt på :slight_smile: