Pepita's far?

Ja jeg er altså kommet i tvivl om det er Bandit eller en mangust :høhø:

Se selv ligheden på linket nederst:tihi:


Hilsen Lisbeth

Aihh, Lisbeth, jeg bliver da også helt i tvivl. Jeg tør ikke komme med et kvalificeret bud :cool:

Hihi, måske kan hun bare godt lide at have overblik over tingene :smiley:

Det er da for vildt…:uha:
Åh…dine dejlige katte…Lisbeth…:wehuu:

Hun er da bare møg nysgerrig den skønne bisse! -love Men jo, man kan jo blive i tvivl når hun ikke rigtigt står på alle 4… :wink:

Ja og hvad nu hvis…
Hvordan får jeg det lavet i stamtavlen :tihi:

For syv søren da osse… hvor er hun bare vidunderlig:wehuu:

Hihi - Hun vil da bare være lidt støre end hvad hun er . sødt :slight_smile:

Dejlige billeder :smiley:

Og forresten, så er Lou Lou da også bare lækker!

Gode billeder af flotte katte, det må være en rabbit-coon -LOL

Nej, hvor er hun da bedårende :wehuu: Vil du ikke gøre mig en tjeneste og give hende et lille lyserødt ballerinaskørt på, det ville bare se SÅ nuttet ud. Kan lige se det for mig :tihi:

Åhh for søren, hvor er hun bare dejlig - men lidt mangst er der vist sneget sig ind.

MVH
Gitte

Og det er ikke kun Bernie, der ligner et får på maven kan jeg se :wink:

Sædvanen tro…lækker lækker billeder :rock:med lækre mus på

Krøllerne forsvinder efter en gang showvask :slight_smile:

[quote=Coon Danica;441232]Krøllerne forsvinder efter en gang showvask :slight_smile:

[/quote]

Kan høre på det hele, at “nogen” trænger til en vask :sshh:
Men om det lige frem bliver en show-vask, det tvivler jeg på… Har de-greaser og en alm. shampoo, det må næsten også kunne gøre det. :slight_smile:

Du skal forresten være velkommen til at besøge os/ham en dag, hvis I alligvel er på Fyn. :velkommen:

[quote=Bølle-missen;441237]Kan høre på det hele, at “nogen” trænger til en vask :sshh:
Men om det lige frem bliver en show-vask, det tvivler jeg på… Har de-greaser og en alm. shampoo, det må næsten også kunne gøre det. :slight_smile:

Du skal forresten være velkommen til at besøge os/ham en dag, hvis I alligvel er på Fyn. :velkommen:[/quote]

Du kan tro at der er flere her som også trænger til en vask, men det gør vi ikke sådan for sjov:tihi:
Jeg er også sikker på at en gang alm. vask kan gøre dem fine igen.
Det holder bare aldrig så længe med de grissebasser.
Jo tak vi vil gerne besøge både jer og Bernie.
Skal også nok huske at få vejet mor Jelly og far Bandit, men jeg skal have en ny vægt, den gamle er gået i udu:(
Så vi må gå ud fra den vægt jeg havde sidst de blev vejet.

Men far Bandit er vokset en del, hans hoved er bare kæmpe snart -what

Herlige billeder…:slight_smile:
Tror du har ret, han er vidst en blanding:-) hehe…

-LOL

hvor er han skøn!!

[quote=Battlestar;441527]-LOL

hvor er han skøn!![/quote]

Pepita er en pige :fin:

Lisbeth: Nej, det er jo ikke ligefrem en tilfreds kat vi ender med. Og Bernie spiser altså med hele kraven også :venter:.
Han har godt nok groet meget pels på det sidste. :uha: