Perfect fit

Nogle der kan fortælle mig om det foder?

Kan se det er folkene bag whiscas MEN andre snakker om det er koblet på royal canin.

Er det foder anstændigt eller ej(har vundet det men vil ikke give det hvis det er whiscas “kvalitet” ):?

Vi vandt nogle poser af det på FIP standen på en katteudstilling og har blandet ca. 1/5 del af det med vores Sanabelle/Hills foder. Jeg kan ikke garantere, at det er det, der er grunden, men siden vi begyndte med det i blandingen, har vores Maine Cooner fået mange flere filtre i pelsen. Jeg vil aldrig mere fodre med det.

Det er i øvrigt meget dyrt, så jeg vil klart anbefale dig et andet og godt foder. Du kan købe foder billigt på Zooplus i England (og lidt dyrere i Tyskland).

Det er firmaet som bla. også laver Whiskas som er producenten bag Perfect fit.

Jeg har vundet en del i FIP-rafflen også, og blander en anelse i mine missers foder indimellem - uden problemer.
Kattene kan godt lide det - og som min søn, får også mine katte “McDonalds mad” en gang imellem :wink:

(Jeg ville faktisk nok have større skrubler med at give det til misserne, hvis det var et RC-produkt :wink: - men dét er en anden snak)

/Mette

Er stærk modstander af både royal canin og whiscas. Da jeg havde vundet en kasse med whiscas breve tog det 1 år at få dem spist(eller deromkring gik lige til dato stemplingen og mener den var et år frem) selvom jeg havde 4 katte om at spise det fik de det kun SJÆLDENT. Det RC jeg har vundet bruger jeg ikke selv lader folk der bruger RC bruge det. Men står med hmm 5,2 kg perfect fit jeg vandt og ved ikke om jeg tør bruge det er alligevel en del foder og er meget hys med hvad mine katte må få :ups:Luksus problem ved det. :ups: Det jeg er mest nervøs for er e320 og e321(bht og bha) det vil jeg nemlig IKKE have i mine dyr mine forældre har haft en hund med foderallergi og det vil jeg bare SLET ikke risikere. Hvis problemet er der “bare” er for lidt kød i kan det jo bare blandet 25/75 med hills så burde de ikke tage skade.

Køber selv KUN Hills og barf til mine dyr (ja jeg er fodersnop:thumbup:)

Ved i hvad “problemet” er ved Perfect fit(andet end det er nogle skumle folk der står bag -LOL)

[quote=tzari;252504]Nogle der kan fortælle mig om det foder?

Kan se det er folkene bag whiscas MEN andre snakker om det er koblet på royal canin.

Er det foder anstændigt eller ej(har vundet det men vil ikke give det hvis det er whiscas “kvalitet” ):?[/quote]

ggg er du forvirret, både Royal Canin og Whiskas kommer fra samme sted, og ja Perfect Fit kommer osse derfra, det er vel et rimeligt fornuftigt foder, men halvdyrt fordi der kun er 2 af varianterne der kommer i “lidt” større poser.

ANEDE ikke royal canin stod bag whiscas også -what

http://www.mars.dk/

i følge dne her lavet de whiscas, perfect fit, kitekat og sheba. Og til hund pedegree, frolic og cesar :? Detr står ikke RC

Produkter som sælges i Danmark:

[ul]
[li]Hundemad: PEDIGREE, FROLIC, CESAR og CHAPPI[/li]> [li]Kattemad: WHISKAS, SHEBA, PERFECT FIT og KITEKAT[/li]> [li]Kattegrus: CATSAN[/li]> [li]Fuglefrø: TRILL[/li]> [/ul]

Maj 2007 - navneændring. Masterfoods A/S har ændret navn til Mars Danmark A/S

Det er bare samme koncern - de laver såmænd også morgenmadsprodukter til mennesker :slight_smile:

Og så vil jeg jo sige, at Whiskas Mmmmmm portionsposerne indeholder hverken sukker eller korn - det gør så vidt jeg ved samtlige Hills’ produkter :thumbdown:. Så jeg havde da ingen skrupler ved at smide en 4-pak i kurven for nylig :slight_smile:

Perfect Fit har jeg også haft i huset - det er tit svært at finde i FIP rafflet uden at komme hjem med det - men mine gider det simpelthen ikke og så er det jo meget nemt. Jeg kunne heller aldrig drømme om at købe det, alene pga. kiloprisen, der er skyhøj.

[quote=tzari;252600]http://www.mars.dk/

i følge dne her lavet de whiscas, perfect fit, kitekat og sheba. Og til hund pedegree, frolic og cesar :? Detr står ikke RC[/quote]

Kig du lidt på Waltham istedet for - der finder du det.

De whiscas jeg fik hjem var der HELE ærter og gulerødder i :thumbdown: Vil hellere have lidt sukker i mine dyr end BHT og BHA. Jeg fodre kun med hills tørfoder og find et tørfoder uden BTH,BHA, korn og grønt og jeg vil GERNE høre navnet. Af vådkost bruger jeg et andet mærke og er KUN “slik” for mine dyr

Sikke da en jungle kan ikke finde deres adr googlede dem ellers :?Ligger du inde med den når nu de skjuler deres tilhørs forhold så godt :thumbdown:

Kig du så istedet på RC’s produkter, især dyrlægeserien

Har iøvrigt hørt at RC og Waltham sammenlægges

Jeg har også vundet noget Perfect Fit og bruger det som godbidder. Mine
er fuldstændig vilde med det!!!

det hele er tilhørende Mars organisationen, klik på Global Brands
http://www.mars.com/global/home.htm

[quote=Temple Bar;252605]
Perfect Fit har jeg også haft i huset - det er tit svært at finde i FIP rafflet uden at komme hjem med det - men mine gider det simpelthen ikke og så er det jo meget nemt. Jeg kunne heller aldrig drømme om at købe det, alene pga. kiloprisen, der er skyhøj.[/quote]

Mine katte arvede jo restlageret fra Slangerup :stuck_out_tongue: og det blev blandet sammen med hvad jeg nu havde gang i af ‘‘lødigt’’ foder … det blev da spist og det var ikke de stykker der lå tilbage i skålen når der blev sorteret …
Jeg køber det ikke selv, men har ikke noget problem med at servere det for mine katte … blandet sammen med andet foder :slight_smile:

Hvis mine gad det, ville du heller ikke arve helt så meget af det :smiley: For jeg synes heller ikke, det er specielt slemt i forhold til så meget andet - men kræsne katte (og min egen politik om så lidt tørt som muligt) gider jeg ikke slås mod.

Hellere grøntsager end korn. Men man kan sagtens finde Whiskas uden grøntsager også.