Perfekt julegave til Apple-entusiaster

Jeg har fået en julegave fra mit arbejde, som absolut er god - hvis man bare har en iphone…

Det har jeg ikke - og det får jeg ikke - så derfor vil jeg se, om andre kunne få glæde af den som en god julegave til en iphone-bruger.

Det drejer sig om en sort Homepod Mini, der både fungerer som højttaler og kan styre huset med hård pote :stuck_out_tongue:

Den koster normalt 789 kroner hos Power og mit bud er en pris på 500 kroner + evt. fragt. Jeg har ikke brudt plastikemballagen, så den er “good to go” :slight_smile:

Jeg er åben for bud inden for rimelighedens grænser :slight_smile:

2 Synes om

Det tog ikke mange minutter at sælge den på DBA, så den er gone :slight_smile:

7 Synes om

Man må ikke være utilfreds med de gaver, man får fra sin arbejdsgiver, har jeg fået at vide, når jeg brokker mig over at få en flaske gin :slight_smile: Men det er da underligt bare at gå ud fra, at alle folk har Apple? Godt, den var så nem at sælge :ok:

2 Synes om

Nu har jeg selv en iphone, men ved virkelig ikke hvad det der er. :stuck_out_tongue:

Når man vælger at give en specifik ting til alle medarbejdere, så kan man ikke regne med, at alle er glade og kan bruge den.
Det er derfor jeg bedre kan lide de shops, hvor man selv kan vælge sin julegave ud fra en række ting. Så er der som regel et eller andet man kan bruge.
Men rigtigt, man kan ikke forvente at få en gave, det er ikke noget som ens arbejdsgiver er forpligtet til. Men det er god pleje af medarbejdere at gøre det

3 Synes om

Det er en højttaler med indbygget Siri og kan vist styre en masse ting, hvis man har et “intelligent hus” (lyd/lys m.v.).

Jeg gætter på, at de fik en deal fra det telefonselskab, arbejdsmobilerne har abonnement hos - det er allesammen iphones :slight_smile:

Det er faktisk en ekstragave, for den er kun givet til de medarbejdere, der har været en del af kontorets AI-udvalg. Den “normale” gave er - heldigvis igen - fra en af de butikker, hvor man kan vælge selv. Der var nogle år, hvor vi ikke kunne vælge, og de gaver var som regel ikke noget, jeg havde lyst til/behov for, så der var også flere af dem, der blev solgt.

3 Synes om