Perser killinger (klassisk perser)

Perser killinger søger gode og kærlige hjem fra januar 2016.

Perser af den gamle type - flere forskellige farver
http://www.klassiskperserkat.dk/killinger/

Cute & Classic Aurelius

Cute & Classic Robin

Cute & Classic Impala Baby

Cute & Classic Kivistik

Cute & Classic Amy America

Cute & Classic Turing

Cute & Classic Bobby Singer

Cute & Classic Winchester …måske en beholder, har den lille fyr i hælene hele tiden så han er vist glad for mig :slight_smile:

Killinger sælges med stamtavle, neutraliseret, færdig vaccineret, chippet + øre tatoveret, sundheds bog, købskontrakt og killinge-pakke.
Forældre katte er testet for arvelige og smitsomme sygdomme.

Spørgsmål?
Læs mere her om alt det praktiske (og pris):
Praktisk — Cute & Classic

Åh Bobby :smelter:

jeg synes simpelthen du laver så skønne katte :hjerte:

Ååh, jeg skal ikke have flere katte, jeg skal ikke have flere katte Kivistik er da bare Alt for bedårende! :besvimer: :inlove:

Kivistik er helt enormt smuk. Hende dvælede jeg også lidt ved :hjertehop: … så kom jeg til billedet af Turing :smelter:

Hvor er de vidunderlige, især Amy :hjerte:. Hvad farve er hun ?

Han er også rigtig sød - rigtig perser hankat - bare så blød og nem - og fuld af fut. Og så er han den største killing jeg har haft - så er spændt på at se hvor stor han bliver

Tusind tak :smiley:

Ja, hun er en rigtig tortie prinsesse - totalt lille ‘mini-me’ af sin mormor Inca - her med Robin

Tak :smiley: - Turing er også en rigtig god lille hankat - tror han bliver flot som sin far når han fylder ud - noget af et snudeskaft han har jo :høhø:

her er far Fiama:

Hun (og Robin) er colourpoint bicolour - det var lidt en overraskelse - der er colourpoint tilbage ved oldeforældre - men havde ikke lige regnet med hele 2 stk. Farven er ikke godkendt - men virkelig smuk syntes jeg - Amy er sådan som lys, mørk og hvid chokolade og Robin er jo næsten helt hvid bortset fra 2 små røde pletter på øre og rødt på halen. Her er de begge to

De er i øvrigt de to største ‘slikmåse’ - når der er guffer så er Robin og Amy der bare :slight_smile:

Tror det er de smukkeste perserkillinger jeg nogensinde har set :smiley:

Hvor er de altså bare DEJLIGE!

:wehuu:

Tak for de søde kommentarer om killingerne :smiley:

Nej en Fie i perser og en Nanoq i perser! Jeg er nødt til at logge ud :smiley:

:hjerte:

[QUOTE=lenschow;1273194]Nej en Fie i perser og en Nanoq i perser! Jeg er nødt til at logge ud :smiley:

:hjerte:[/QUOTE]

ja, der en god del af farvepaletten :smiley:

Jeg har stadig 4 ungkatte der søger gode og kærlige hjem. Jeg stopper opdræt - så hvis man vil have en ægte perser som de engang så ud - smuk, imponerende & sød - så er det uigenkaldeligt sidste chance.

Til seriøse kattehjem - med sikker udeadgang (fritløb hvis man bor i egnet område) og hvor man gerne vil fode med råt kød og dåsemad.

Info findes på hjemmeside:

Cute & Classic Robin

Cute & Classic Kivistik

Cute & Classic Impala Baby

Cute & Classic Aurelius

Åh Robin :lovelove:

Tak :slight_smile: I al beskedenhed syntes jeg også han er så fin og meget tæt på at være perfekt i bygning og hoved. Han har så god tyngde og er kraftig. Og så er han en charmebøf :slight_smile:

Robin og Aurelius er begge tæt på mit perser ideal - de bliver begge smukke katte som voksne. Lige bonus foto af Robin:

[QUOTE=Musashi;1278652]Tak :slight_smile: I al beskedenhed syntes jeg også han er så fin og meget tæt på at være perfekt i bygning og hoved. Han har så god tyngde og er kraftig. Og så er han en charmebøf :slight_smile:

Robin og Aurelius er begge tæt på mit perser ideal - de bliver begge smukke katte som voksne. Lige bonus foto af Robin:

[/QUOTE]

Han er bare så fin! Havde slet ikke lagt mærke til, at han faktisk er pointed… Med rød/creme :hjerte:

Må se om min drøm om an klassisk perser engang går i opfyldelse, lige nu er muligheden der desværre ikke :slight_smile:

[QUOTE=Musashi;1278652]Tak :slight_smile: I al beskedenhed syntes jeg også han er så fin og meget tæt på at være perfekt i bygning og hoved. Han har så god tyngde og er kraftig. Og så er han en charmebøf :slight_smile:

Robin og Aurelius er begge tæt på mit perser ideal - de bliver begge smukke katte som voksne. Lige bonus foto af Robin:

[/QUOTE]

De alle 4 vidunderligt smukke - men altså Aurelius :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mon der også kan komme et bonusbillede af ham :ok:

[QUOTE=Eva;1278654]De alle 4 vidunderligt smukke - men altså Aurelius :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mon der også kan komme et bonusbillede af ham :ok:[/QUOTE]

Naturligvis :slight_smile:

  • og på trods af navnet er det en pige…tænkte den gik når det nu er et efternavn…hun er opkaldt efter en karakter i bog der er opkaldt efter Marcus Aurelius…så kan det vist ikke blive mere snørklet :høhø:

der er også flere fotos på hjemmeside :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1278653]Han er bare så fin! Havde slet ikke lagt mærke til, at han faktisk er pointed… Med rød/creme :hjerte:

Må se om min drøm om an klassisk perser engang går i opfyldelse, lige nu er muligheden der desværre ikke :)[/QUOTE]

Han er rød colourpoint bicolour - har en rigtig sød farve fordeling syntes jeg - lige røde øre og rød øverst på halen - og så lige et strejf ved øjet…det er ikke godkendt farve men så fin syntes jeg.