Peterbald killinger søger nye familier :)

På et eller andet tidspunkt er jeg jo nok nødt til at give slip på mine små banditter… derfor søger de nye kærlige familier :hjerte:

Killingerne er født den 11. september 2015 og vil være klar til at flytte, i starten af 2016 :slight_smile:

For dem alle gælder det, at de er vandt til livet i en større katteflok og at blive nusset og elsket af både voksne og børn.

Når de flytter vil de alle være vaccineret 2 gange, ID-chippet og kastreret - de følges naturligvis af en kontrakt og deres Felis Danica stamtavle :slight_smile:

DK Petheaven No Woman No Cry
Chokoladetabbymasket straight coated (alm. kort pels), dreng.
(Kan ikke udstilles pga. pelsen)

Cry, er en skøn “bamse-kat” - han har en lækker blød og vamset pels og nyder at blive nusset i den :slight_smile:

DK Petheaven No Fear Shakespeare
Sorttabby straight coated (alm. kort pels), dreng
(Kan ikke udstilles pga. pelsen)

Fear, er kuldets bandit - den første til at gå på opdagelse, den forreste når der skal leges og så er han en skøn kælefis også :hjerte:

DK Petheaven No Mercy
Brunmasket brush (ruhåret), dreng

Mercy er en af de killinger som man starter med at synes er grim (jeg er ikke til brunmaskede katte :wink: ), men som bare totalt sparker benene væk under én…
Han er SÅ sød og kærlig (og faktisk også helt nydelig… :tihi:), han bliver svær at undvære når han flytter… :brist:

DK Petheaven No Stress
Chokolade, dreng

No Stress er min lille tykke baby :hjerte: Han er flasket op, da han ikke kunne følge med sine søskende og er den mest nuttede kælegris man kan forestille sig! :hjerte:
Han var egentlig afsat til en fransk opdrætter, men hun besluttede sig for at hun hellere ville have en sort killing i stedet for chokolade (forstå det hvem der kan :wink: ), så derfor er No Stress nu igen ledig :slight_smile:
Man skal vide at han kræver lidt ekstra pleje, i form af jævnlig badning (hvilket han er dygtig til!) og at man passer hans øjne (de bliver let snasket, idet han ikke har øjnvipper), men til gengæld får man alletiders skønneste kælemonster :inlove:

Flere billeder kan ses på facebook: https://www.facebook.com/mette.mejdahl/media_set?set=a.10153218005813789.1073741869.791628788&type=3

Henvendelse kan ske på mail: [email protected]

Man er velkommen til at komme og møde killingerne (og resten af manageriet), ved forudgående aftale - vi bor ved Esbjerg :wink:

/Mette

Shakespeare… :hjerte:
Og Mercy har et virkelig maskulint udtryk! Beslægtet med Kronk? :stuck_out_tongue:

No Mercy :hjerte:
Og jeg er ellers ikke til de ruhårede. :surrender1:

Har ellers aldrig været særlig meget til Shakespeare, men det er jeg åbenbart blevet
Godt jeg allerede har de stribemissere, jeg har brug for :smiley:

[QUOTE=Barky;1267541]Shakespeare… :hjerte:
Og Mercy har et virkelig maskulint udtryk! Beslægtet med Kronk? :-P[/QUOTE]

Hehe, yeps - det er Kronks oldebørn og det fornægter sig ikke :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1267543]No Mercy :hjerte:
Og jeg er ellers ikke til de ruhårede. :surrender1:[/QUOTE]

Ruhårede er da de lækreste :hjerte: Men jeg er enig - og jeg er ellers ikke til brunmaskede :tihi:

[QUOTE=Skattekat;1267552]Har ellers aldrig været særlig meget til Shakespeare, men det er jeg åbenbart blevet
Godt jeg allerede har de stribemissere, jeg har brug for :D[/QUOTE]

Hehe, ja, han er altså fin, der er flere der sukker over ham, men det er lidt et problem at han ikke kan udstilles (og nej, desværre ligger det ikke lige først for, at få straight coat godkendt… tror da Siam/Orientalerfolket får ticks så… :høhø: :wink: )

Tak for jeres søde ord :slight_smile:
De er skønne på hver deres helt unikke måde :hjerte:

/Mette

Tænk, at du ikke er til brunmaskede. Hold op, han er dejlig :hjerte:

Jeg må vist bare starte fra en ende af…

Hvor er Crybabyen da bare pivcharmerende :hjerte: Fantastisk ansigt!

Fear slår vist Nobby som OMG-kat :tihi:

Sikke nogle vidunderlige øjne, Mercy har :lovelove:

No Stress ville jeg bare gerne prøve at røre ved… :ups:

Du laver nogle lækre killinger, Mette!!! Og jeg er jo ikke til tabbymasket, lange ben, ‘sjove’ pelse og slanke kroppe :tihi:

Eiii, hvor er de lækre allesammen. :hjerte: Men No Stress… :smelter:

Godt man har en mand der siger nej!

Ellers ville man jo være nødt til at vælge :uha:

No Mercy & No Stress er nu 8 mdr. gamle og søger stadig efter det helt rette hjem :slight_smile:

Mercy er der utroligt nok slet ingen der har vist interesse for - han er ellers SÅ sød og kærlig :hjerte: (Men gør sig desværre ikke så godt på billeder… suk)

Stress - eller Stinky som han bliver kaldt her i huset… - har været reserveret af flere omgange, men af forskellige årsager er folk (udenlandske opdrættere) hoppet fra i sidste sekund (personlige problemer, manglende knurhår mv.) :frowning:
Stinky er derfor endnu ikke kastreret, men ønsker man sig en kælekat, bliver han selvfølgelig snippet inden han flytter :ok:
Stinky er også stadig super skøn - han elsker at putte og blive nusset - men kræver, som nævnt tidligere, at man jævnligt bader ham og at man passer godt på hans øjne og holder dem rene for skidt mv.

Drengene vil gerne følges ad eller ud i hjem med andre katte, så de har en eller flere venner at putte med :slight_smile:
Har man ikke kat i forvejen, kan drengenes mor Watt, evt. følge med som selskabs kat :slight_smile:

Bonus billeder:

Ja, en Peterbald hár overskuds-skind… :tihi:

Og jo… de leger og er nogle banditter, nøjagtigt som alle andre sunde og aktive katte :slight_smile:

Ved interesse kan jeg kontaktes via:
Mail: [email protected]
Telefon: 25 15 28 22

/Mette

Mercy har stadig et meget maskulint udtryk der virkelig tiltaler mig, og minder mig om Kronk. :inlove: