Peterbald registrering! :-D

[QUOTE=Ann R;861577]Nui, godt gået! Ting der gør livet lettere er altid en go’ ting! :ok:

A hva’?[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Jaja… nogen der vil købe et hus i Linå mon?

  • vi flytter hjem :wink:

/Mette

Hvor er “Hjem”? Det er vel ikke alt for langt væk?! :uha:

Lidt…
Men med en bil er intet i Jylland jo langt :wink:

Vi flytter hjem til Esbjerg :slight_smile:

/Mette

Jeg går ud fra at de bare re-registreres som PEB ved indsendelse af stamtavlen, det er en ren proforma sag efter 1-1-13.
VH
Susanne

[QUOTE=Mette Mejdahl;861622]

Vi flytter hjem til Esbjerg :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

ESbjerg? Jamn… det kan du da ikke? Der ER jo langt til Esbjerg… Jeg var der i går aftes med tog… det ta’r en krig :uha:

[QUOTE=Susanne W;861626]Jeg går ud fra at de bare re-registreres som PEB ved indsendelse af stamtavlen, det er en ren proforma sag efter 1-1-13.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :kram:
Det er også sådan jeg håber det bliver - det burde det i al fald :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper:
JA - i tog gør det!
Men ikke i bil - ca. 1 1/2 time fra Århus (hvis Vejle altså ikke driller :cool2:).

Sidste weekend tog jeg turen fra Esbjerg til Århus - og dagen efter fra Århus til Esbjerg - kein problem du :stuck_out_tongue:

Men nu kan jeg også godt lide at køre bil :cool2:

/Mette

Hvad i himmelens navn vil du i Esbjerg…der lugter af fisk :danse:

[QUOTE=Mette Mejdahl;861595]Tak :slight_smile:

Jaja… nogen der vil købe et hus i Linå mon?

  • vi flytter hjem :wink:

/Mette[/QUOTE]

Aha - så ender vi for alvor i hver sin ende af landet. Godt at vi ikke skal hente flere katte lige foreløbig :fløjte:

Fisk lugter af penge ved du nok :slight_smile:
VH
Susanne

Nåh ja, men fra nu af vil jeg drille Mette med hun lugter af fisk

Hahaha :slight_smile:

Je’ ve’ jæm tel moooar :wink:
Og resten af min familie :wink:

Jaja, så stor er DK jo ikke ligefrem - broen er klart den største forhindring :wink:
Meeeeen du ved jo godt at vi sagtens kan agere taxi for en misling eller to - men der går nok maaaaaaaaaange år før du tør binde an med flere Petheaven kræ :ups:

[QUOTE=Susanne W;861645]Fisk lugter af penge ved du nok :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Se dét er nemli korrekt! :thumbup:

Og desuden skal jeg jo også ned og holde Ole A. i ørene :klapper:

/Mette

Haha - det har jeg ski altid gjort! :wink:

Jeg er født og opvokset i fiskerbyen jo :wink:

/Mette

You have my blessing :muhaha:
VH
Susanne

:klapper: Det var osse det jeg sagde!

Ja ja, hvis Mette tror hun kan gemme sig helt derude/-ovre/-nede så ta’r hun fejl! Vi laver redningsekspeditioner og besøger hende så hun ikke helt glemmer hvordan folk ser ud UDEN fisker-tøj :wink:

Hvornår drager I i eksil?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;861705]Ja ja, hvis Mette tror hun kan gemme sig helt derude/-ovre/-nede så ta’r hun fejl! Vi laver redningsekspeditioner og besøger hende så hun ikke helt glemmer hvordan folk ser ud UDEN fisker-tøj :wink:

Hvornår drager I i eksil?[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Iiiih I skal være noget så velkommen! :thumbup:

Vi flytter lige om lidt…!
Som I… 1/8 :uha:

Vi fik af vide for 14 dage siden, at Jimmy har kontor i Esb. fra 1/8 så vi er helt rundforvirret endnu.
Huset er ikke engang blevet sat til salg endnu, og vi aner ikke hvad vi skal flytte i dernede, men jeg håber at vi finder en løsning rimeligt snart.
Forløbigt leder vi efter en lejlighed som midlertidig bolig - vi vil ikke købe nyt hus, før vi har solgt … og med det boligmarkede vi har nu, er det jo ikke til at sige, hvornår vi kan få solgt…! :kryds:

Nuj jeg synes jeg har mange løse ender for tiden! :besvimer:

/Mette :panik:

[QUOTE=Mette Mejdahl;861744]Nuj jeg synes jeg har mange løse ender for tiden! :besvimer:

/Mette :panik:[/QUOTE]
Nå - så du vil ikke lige have vores fælles kom-hjem-igen-børn ind oveni alt det andet? LOL! Suk - men jeg rydder plads i kælderen, så tager vi den derfra. Håber I er heldige og får solgt rigtigt hurtigt - nogle gange lykkes det jo faktisk!
VH
Susanne

Nu ligger jeres nuværende hus jo faktisk ret godt. Tæt nok på Århus til at man kan arbejde dér, og langt nok fra Århus til (formentlig) at være bare lidt billigere end huse herinde.

Puh men allerede 1. august? Jeg ville løbe rundt på væggene af stress…

Stort tillykke hvor er det bare sejt :-))))