Peterbald registrering! :-D

Jeg vil lige dele med de af jer, der skulle have interesse;

Det er idag blevet vedtaget på Fifés GF at vores små Filt-mus er rigtige Peterbalds! :wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Ikke længere noget døje med at skulle registrere som XSH og forklare killingekøbere (og andre interesserede) om, hvorfor de ikke er “ægte” - for dét er de nu! :wehu:

Fra 1/1-13 vil mine (og Kira mf.) små OSH/PEB babyer skulle registreres således:

Hårløs + flock: PEB *
Langhåret (straight): PEB x * 81
Korthåret (straight): PEB x * 82
Brush: PEB x * 83
(* betyder farven på katten - altså er Kronk som er chokolade en; PEB x b 83 ).

ALLE PEB katte kan bruges i PEB avlen, uden forudgående tilladelse fra Fifé medlemmet (i DK er dette Avlsrådet).

Jeg synes det er VILDT stort at mit og Ole A’s stikken-hovederne-sammen har resulteret i at denne regl nu er gældende! :wehu:
(Jeg har forklaret Ole hvor meget bøvl vi har med reg. og avl af PEB’erne og Ole har oversat det til paragraf sprog og har så haft det med til Breeding & Registration Commission, hvor de har tilføjet Don Sphynxerne også (de har jo haft samme problematik som os med PEBerne - samme gen samme problem :wink: )).

:bananer::partytime::bananer:

Ikke længere nogen “wannabe Pålbåller” nu kún rigtige Pålbåls med varierende pelstyper :regnbuehop:

Iiiihh det ér altså en gave! :flag:

/Mette :wehu:

TILLYKKE :partytime::band:

Ja, det var en go´ ting :slight_smile: Og skal vi ikke også lige flage lidt for at fremover (dvs. 1-1-2013) så er Singapuraerne også blevet en race i FIFe - hvor var det godt de orkede stille med så mange katte midt vinter i Brædstrup :slight_smile:
VH
Susanne

Tillykke med det:flag:

Yayyyyyy! Jeg skal ha en filtmus!

Hvis jeg nu bare henter ham den lille brune og gi’r Manden i fødselsdagsgave, så kan han da ikke sige nej… Vel? :smiley:

Tillykke med det! :slight_smile:
:flag:

Stort tillykke, hvor er det godt gået

Mvh
Gitte

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:
Tillykke

:wehu: :wehu: :wehu:

Hvor er det bare godt! Jeg er så glad på jeres vegne over at forslaget er gået igennem!

Tak allesammen! :wehu:

[QUOTE=Susanne W;860635]Ja, det var en go´ ting :slight_smile: Og skal vi ikke også lige flage lidt for at fremover (dvs. 1-1-2013) så er Singapuraerne også blevet en race i FIFe - hvor var det godt de orkede stille med så mange katte midt vinter i Brædstrup :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jo det skal vi da! :thumbup:
SÅ sejt gået af SIN folket :rock:

STORT TILLYKKE til Singapuraerne også! :blomst:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;860642]Yayyyyyy! Jeg skal ha en filtmus!

Hvis jeg nu bare henter ham den lille brune og gi’r Manden i fødselsdagsgave, så kan han da ikke sige nej… Vel? :D[/QUOTE]

Hihihi :tihi:
Jaja -du ved jo hvor jeg bor (lidt endnu da :wink: ) - meeeen nu skal du jo huske at Filt-musene stadig ikke kan udstilles (jojo det kan de godt, men de kan ikke få en placering, kún en udtalelse), men kæle- & avlskatte er de formidable som! :ok:

/Mette :rundtosset:

Ihhh tillykke med det :smiley: Kan godt forstå du er:rundtosset::breakdance::yatta::wehu:

Dejligt at høre - kæmpestort tillykke herfra! :slight_smile:

Kæmpestort tillykke til de nye FIFe-racer. :flag: Mangfoldighed er godt. :thumbup:

Tillykke med du nu kan lave filtmislinger.
Er det ok, jeg kommer forbi ganske kort og kaster en nullerputseng af der passer til dine mis (der er siam-mis-stof i bunden)…så nutte.
Er I ikke hjemme stiller jeg bare posen ved fordøren. I dette vejr kan intet vel gå galt

Hvor fedt! Kæmpe tillykke:juhu::klap::danser::high5::breakdance::weee::respekt::woohoo::jubiii::fantatisk::danse::yourock::hop:

Venligst
Dorthe

Hvad øh…kom lige til at tænke på…du skriver fra 1/1-13?

Hva’ så med alle de små filtmuslinger, der kommer inden den dato - eller som allerede ER her? :slight_smile:

Nullerpusengen står ved din fordør, Mette

Endnu engang tusind tak :slight_smile:

Jeg er bare SÅ glad over det!

[QUOTE=Diana F;860924]Hvad øh…kom lige til at tænke på…du skriver fra 1/1-13?
Hva’ så med alle de små filtmuslinger, der kommer inden den dato - eller som allerede ER her? :-)[/QUOTE]

Yeps - pr. 1/1-13 :wink:
De killinger der ér født og bliver det inden 2013, er XSH killinger indtil 1/1-13 og jeg formoder at det er en form sag og at de “bare” kan få en ny stamtavle pr. 1/1-13.
Faktisk véd jeg ikke hvordan det foregår, men det må jeg jo tage op med avlsrådet (hvis ikke Ole eller Susanne kan svare mig på det inden da :wink: ).

Uanset, har jeg tænkt mig at sælge mine filtmus som Peterbald (hvilket de nu ér nu :wehu:) og tilbyde mine killingekøbere en ny stamtavle til Jan. 2013 :ok:

Ihhhh Brita hvor ÈR den bare fiiin!! :wehu::thumbup:

Hvad skylder jeg dig? - og kan du sende mig dit konto nr. (eller vente med penge til Ocikattens hobbyudstilling / Vrå?).

/Mette :wehu:

Ja, den er lidt sød (sengen)…og jeg har mere af stoffet (hvis nu nogen bliver misundelig på mettes mis’s seng)
Vi venter bare til Vissenbjerg eller vrå

Nui, godt gået! Ting der gør livet lettere er altid en go’ ting! :ok:

A hva’?