Nu er min tålmodighed med PetFun ved at være tyndslidt.
De skulle tage en stamme med til mig i Køge, men det glemte de. Det er ok at glemme, men så kan man godt være lidt mere serviceminded. Jeg insisterede på fri fragt, og efter noget tovtrækkeri sendte de stammen afsted. MEN
De sendte en “mellemstamme/forbindelsesstamme” istedet for en topstamme. Så nu har jeg en helt ny stamme, jeg ikke kan bruge. Da jeg henvender mig igen, siger de, at det er mit problem, men jeg er velkommen til at bytte den på en udstilling. De kan ikke fortælle mig, hvornår de kommer på udstilling i Danmark igen, og de tilbyder ikke at betale fragten for den forkerte stamme.
Nu har jeg sidenhen skrevet til dem flere gange uden at få svar.
Lige nu giver jeg den det sidste skud i bøssen og håber, at der er en på facebookland, som har en topstamme på 25cm med en diameter på 14cm.
Ellers er jeg nok der, hvor jeg overvejer at sælge mit ellers rigtig fine træ og købe Rufi - bare fordi jeg er så harm over at blive ghostet. Jeg kan ikke tysk, for ellers havde jeg ringet derned.
Hvad ville I gøre?
(Jeg har ikke solgt træet, fordi det egentlig er rigtig fint og ikke slidt som sådan. Rufi er desuden rigtig dyrt for en, som lige har købt hus… )
Jeg ville alliere mig med en skrap tysktalende veninde eller kollega og ringe til dem.
Samt give dem en rigtig dårlig anmeldelse alle vegne - det skaber nogen gange pludselig resultater
Jeg er ret sikker på, at jeg har korresponderet med Pet Fun på engelsk. Det er da et forsøg værd? Altså at ringe og prøve med engelsk. Det forudsætter selvfølgelig, du taler engelsk, men det vil jeg tro?
Ja, det er rigtig skuffende. Jeg ved, at andre også har haft dårlige erfaringer med dem, men de skulle have en chance for at rette op på tingene.
Jeg må se, om jeg kan få min strenge tysklærer på arbejde til at hjælpe mig Ang. dårlige anmeldelser, så er firmaet ikke på TrustPilot, og jeg ved ikke, hvor man så lige anmelder et tysk firma
Jeg skriver også med dem på engelsk. Ja, jeg kan da prøve at ringe ned i deres butik og prøve