Petheaven J-kuld - 3,5 uge :)

Så fik jeg taget nye billeder :slight_smile:

Mislingerne er nu kommet i den alder hvor de IMO er aller mest nuttede!! :wehuu:

So here it goes:

Lillemusen:

Med storebror Coffee:

Ligger på lur :tihi:

Chokolade musen:

Man kan sagtens hvæsse kløer selvom man er lille :slight_smile:

Og et billede for at I kan se hvordan hans pels er ved at falde af… :ok:

Min lille flapørede pige:

Hun er klart den der har mest pels - men også den med den bedste type :slight_smile:

Her er pigen (tv) og lillemanden(th) sammen:

Man skulle næsten ikke tro de var fra samme kuld! De er meget forskellige i typen!

  • Der kommer lige et par billeder mere…

/Mette

Drengeleg:

Og et enkelt fra flødebaren:

/Mette

Og jeg synes stadig de er fantastiske!

Åh, hvor er de skønne :wehuu::wehuu::wehuu:

Oh my… :wehuu:

Jeg kan ikke se noget som helst på de billeder… jo måske kan jeg ane Coffe med lidt god vilje… Men resten er fuldstændig blanke :wink:

Ligesom jeg kan blive helt og aldeles vil-døv kan jeg også blive vil-blind :smiley: De er bedååååååååååårende :slight_smile:

Iiiiih altså! :wehuu::wehuu:
Prøv nu lige og se de små krøllede knurhår! Og de KÆRE ansigtsudtryk! Og deres små krusedullede pelse! Og deres små rynkede skind!

De ER altså bare skønne! :hjerte:

I øvrigt Mette, er du ved at have en idé om, hvad pels de mon ender ud med? Chokoladedrengen må vel blive velour (eller flock eller hvad det nu er det hedder), hvis han er ved at smide sin ‘brush’ pels? Er det kun ham, der ‘fælder’? :slight_smile:

HOLD nu op de bli’r sødere og sødere minut for minut! Og deres ører er også blevet pustet lidt mere op så de ser mere normale ud og mindre firkantede L

Uh altså hende den lille smukke pige… hun kan da godt gå hen og blive ret fantastisk, pels eller ej (den KAN vel osse nå at skvatte af endnu?)

Og uuh er chokomusen ved at blive skaldet? :hjerte: Altså… iiih… uh og SUK! han er altså sød.

Er det fordi pigen har mere pels end den lilla bror at de ser ud til at ha’ to forskellige nuancer, eller er det kun på billeder?

Det her er altså for nuttet

Ja, det er godt ramt. :smiley:

Men hvor er det altså nogle søde små mus alle tre.:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Eife;826697]Det her er altså for nuttet
[/QUOTE]

Det er så godt. Den lille ligner sådan en lille jack-in-the-box, der er poppet op bag ved Coffee, så han ikke løber med al opmærksomheden :høhø:

:jackinthebox: Kuk-kuk, tager I billeder? Jeg vil også med.

[QUOTE=galath;826754]Det er så godt. Den lille ligner sådan en lille jack-in-the-box, der er poppet op bag ved Coffee, så han ikke løber med al opmærksomheden :høhø:

:jackinthebox: Kuk-kuk, tager I billeder? Jeg vil også med.[/QUOTE]

:thumbup: :klapper: Tak for et godt morgengrin :smiley:

Suuuuuuuuuk!

Lister af igen

[QUOTE=galath;826754]Det er så godt. Den lille ligner sådan en lille jack-in-the-box, der er poppet op bag ved Coffee, så han ikke løber med al opmærksomheden :høhø:

:jackinthebox: Kuk-kuk, tager I billeder? Jeg vil også med.[/QUOTE]

:tihi: Ja nu du siger det, det er da lige de associationer det giver :smiley:

Tak :slight_smile:

Også tak til dig! :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;826587]Jeg kan ikke se noget som helst på de billeder… jo måske kan jeg ane Coffe med lidt god vilje… Men resten er fuldstændig blanke :wink:

Ligesom jeg kan blive helt og aldeles vil-døv kan jeg også blive vil-blind :smiley: De er bedååååååååååårende :)[/QUOTE]

:høhø: Ja, jeg kender det godt… :stuck_out_tongue:
Og Tak :cool2:

[QUOTE=Diana F;826628]Iiiiih altså! :wehuu::wehuu:
Prøv nu lige og se de små krøllede knurhår! Og de KÆRE ansigtsudtryk! Og deres små krusedullede pelse! Og deres små rynkede skind!

De ER altså bare skønne! :hjerte:

I øvrigt Mette, er du ved at have en idé om, hvad pels de mon ender ud med? Chokoladedrengen må vel blive velour (eller flock eller hvad det nu er det hedder), hvis han er ved at smide sin ‘brush’ pels? Er det kun ham, der ‘fælder’? :-)[/QUOTE]

Tak - JA de ér SÅ nuttede og lækre nu, det er næsten ikke til at holde ud :wehuu:

Pelsen… :ups:
Haha, ja ser du… :smiley:

Chokoladen tror jeg - hvis vi er heldige - får en pels der kommer til at ligne min Flap’s:

Jeg har lige siddet og kigget billeder, fra da Flap var 4 uger gammel og min lille Chokomus ligner ham rigtigt meget i pelsen.

Så et sted mellem Brush & Velour er mit gæt :cool2:

Den lille lilla dreng har en meget “gennemsigtig” pels, så måske vis jeg er meget heldig, bliver han tilnærmelsesvist velour :kryds:

Pigen, er tydeligt Brush :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;826685]HOLD nu op de bli’r sødere og sødere minut for minut! Og deres ører er også blevet pustet lidt mere op så de ser mere normale ud og mindre firkantede L

Uh altså hende den lille smukke pige… hun kan da godt gå hen og blive ret fantastisk, pels eller ej (den KAN vel osse nå at skvatte af endnu?)

Og uuh er chokomusen ved at blive skaldet? :hjerte: Altså… iiih… uh og SUK! han er altså sød.

Er det fordi pigen har mere pels end den lilla bror at de ser ud til at ha’ to forskellige nuancer, eller er det kun på billeder?[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Pelsbeskrivelser er ovenover :wink:
Joooee… pigens pels kán teoretisk godt finde på at falde af, meeeen jeg tror mest på at hun er Brush - ligesom farmand :cool2:

[QUOTE=Eife;826697]Det her er altså for nuttet
[/QUOTE]

Tak - ja de er søde :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;826726]Ja, det er godt ramt. :smiley:

Men hvor er det altså nogle søde små mus alle tre.:hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Takker :ok:
Ja det er en god ting at have kameraet liggende fremme - og ha fødekassen stående tæt ved computeren, så er chancen for at “skyde” et godt billede en del større end ellers :slight_smile:

[QUOTE=galath;826754]Det er så godt. Den lille ligner sådan en lille jack-in-the-box, der er poppet op bag ved Coffee, så han ikke løber med al opmærksomheden :høhø:

:jackinthebox: Kuk-kuk, tager I billeder? Jeg vil også med.[/QUOTE]

Enig! :thumbup::thumbup:

Totalt go humor! :ok:

[QUOTE=Highfield;826792]Suuuuuuuuuk!

Lister af igen[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi:
Tak gætter jeg på :stuck_out_tongue:

/Mette

Ja det er naturligvis en tilkendegivelse af at jeg har det meget hårdt, fordi du IGEN har lavet killinger jeg vældig gerne ville ha’!

Og det hjælper ikke at Coffee er med på dem! Suk. The One that got away :brist:

Hehe Sarah :wink:

Jamen hverken Coffee eller mislingerne er jo flyttet hjemmefra endnu… såeh… :stuck_out_tongue:

/Mette

Åhhh en af de to drenge måtte godt flytte ind her :wehuu: :wehuu: :hjerte:

Hehe, ja de er skønne :slight_smile:

/Mette