Petheaven J-kuld, 4,5 uge - nu med navne!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;832850]Hvor ER de blevet endnu mere fantastiske! Nuiiii altså! Og sikke flotte ører de har fået. Jack Sparrow’s er stadig lidt små, men når jeg tænker på hvad Ib startede med, så kan de jo sagtens nå at …øh… forbedre sig :slight_smile: Og han er da godt nok dejlig!

IH og Mandens dumme reaktion da han så dem: “vi HAR katter” :venter: Altså … Vær så modtagelig for min INOMC-kampagne, nå!

Men det kan være det passer med at de her er store nok til at få nogle rigtige PEB’er og ikke bare nogle næsten L SUK Men det hjælper jo ikke meget når man er skruuuuuuk… jeg vil ha’ en killing, nå! Kan man ikke leje en? L[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Ja Jack’s ører er små - ligesom resten af ham!
Han er sådan en bette petit ting, der stormer rundt med halen lige i vejret og indtager alles hjerter med træsko på! :hjerte:

Hehe, ja jeg kan forestille mig at gemalen er begyndt med et; “NEJ!”, når han starter alle sætninger - sådan havde min det også på et tidspunkt - Det går over igen, bare rolig :wink: :cool2:

Men ideen med udlejning af katte :gruble:
:tihi: Aj, det går vidst ikke - har ellers et par “rødhårede” der godt kunne komme på ferie en gang imellem :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Vipstøsen;832863]Nej Mette hvor er det nogle fine små Gremlins :wehuu: … synes virkelig de ligner små gremlins med de ører og jeg elsker Gizmo fra den film.

Bliver virkelig nødt til snart at charmere mig ind hos nogen så jeg kan komme på katte-kæle-nus hos en orientaler opdrætter :)[/QUOTE]

Hihi, Tak! :slight_smile:
Ja, de ligner Grimlins - og om ca. 6 uger opfører de sig også sådan (og nej, det er ikke som Gizmo :p).

Du er velkommen til at komme her og nusse de små ruhårede :slight_smile:

[QUOTE=Miss-CFK;832877]Hvor er det nogle fine navne!
De ser alle sammen søde ud, men ih det andet billede af Captain Jack Sparrow, ja det er bare. Ja, bare nuttet :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Ja Jack - Dét billede er faktisk et nøjagtigt billede på, hvordan hans personlighed er! :hjerte:
Han er SÅ charmerende at man tror det er løgn! :wehuu:

[QUOTE=DK Thomani;832955]Årh, de er kære :hjerte:

Fine navne! :)[/QUOTE]

[QUOTE=PiaH;833011]Herlige navne til dem :smiley:
Og hvor er de bare dejlige alle sammen, store som små :iloveyou:[/QUOTE]

Tark allesammen! :slight_smile:
Ja, de ér altså kære i den alder! :hjerte:
Og navnene passer rigtig godt til deres personligheder :ok:

[QUOTE=Eife;833036]Nææh, de har fået trekantede ører nu! :smiley:

Og hvor er de bare nuttede, og hvor er det bare den fedeste og mest nuttede billedserie du har fanget af far og søn :inlove:

Jeg kan vældigt godt lide Jack Sparrow… Med det maveskind der, hvordan kan man lade være at kysse på ham hele tiden :hjerte:[/QUOTE]

Hahah :klapper:
Ja, jeg sagde jo at deres ører nok skulle blive trekantede! :tihi:

James ligner simpelthen bare Kronk SÅ meget, at jeg var nødt til at forevige dem sammen!
At det så også blev en ret sød lille billedserie er jo bare heldigt :wink:

Og nej… Jacks maveskind bliver altså pænt meget kysset på - jeg kán simpelthen ikke lade være! :ups::hjerte:

Hvorfor ér det nu at det altid er de mindst (typemæssigt) kønne og HANkattene, som har de mest fantastiske personligheder? :brist:

[QUOTE=Ann R;833049]Arrr! They be so fine…

Hvor er de dejlige Mette - og selv om jeg elsker siatalernes blanke fine silkepels, så er ham chokoladeknappen altså søøøød…
suk…
Nej, jeg er faktisk vaccineret lige pt. Vi har rigeligt kat! :wink: Whiskey og Tullen har begge egoer der fylder for 3 katte - hver![/QUOTE]

Aaaarrrrw
Yes, they’re migthy fine, me lad… (eller nowed :tihi:)

Ja de ér altså nuttede - også selvom de har noget helt forkert pels :stuck_out_tongue:

Men ja, jeg kan dælme godt forstå du er blevet vaccineret - noget så grundigt endda - imod INOMC!! :sorry:
Drama Queens! :rulleøjne:

[QUOTE=haneben;833063]åhhhh altså…de er simpelthen ikke til at stå for…
Spændende navne de har fået[/QUOTE]

[QUOTE=FinnFrode;833169]Fede navne, der oser af eventyrlige historier. :ok:

Og dejlige billeder er det sør’me også af de tre små og de lidt større… :hjerte:[/QUOTE]

Tak begge to! :slight_smile:

Ja, jeg synes navnene ligger lidt op til noget eventyr og drama - lige noget jeg kan li :thumbup:

Tak :slight_smile: - ja det er for en gangs skyld et helt hæderligt fællesfoto :ok:

  • Det kaldes at “give fortabt” :stuck_out_tongue:

Nej, lige Pt. går det faktisk ok her i hytten. De to rødhårede havde godt af at komme en tur på udstilling, det har lige taget toppen af deres ego-trip :ok:
Og Nut & Flap har fundet ud af at kælderen (vores + ungernes soveværelser) er et godt sted at være. Flap kommer op ovenpå engang imellem (tror mest det er for at lukke Européerne ned i kælderen, for når han går igennem chiplemmen, smutter Hansi & Mille ofte med :venter:), men virker ikke til at have det store behov for det. Nut kommer ikke længere ovenpå, og trivedes tilsyneladende med at have selvskab fra 19 - 07 - hvor hun putter i arm med Julius fra 19 - jeg går i seng, og ligger så resten af tiden i “mors” armhule under dynen! :hjerte:
Så for nu går det :cool2:

Men jo, det er måske at udfordre skæbnen med det navn… men hvad pokker… hun er jo fortyndet, så hvor galt kan det gå? :ups: :uha:

Tak, ja det er vidst helt vellykket med det tema :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;833437]
Hahah :klapper:
Ja, jeg sagde jo at deres ører nok skulle blive trekantede! :tihi:

James ligner simpelthen bare Kronk SÅ meget, at jeg var nødt til at forevige dem sammen!
At det så også blev en ret sød lille billedserie er jo bare heldigt :wink:

Og nej… Jacks maveskind bliver altså pænt meget kysset på - jeg kán simpelthen ikke lade være! :ups::hjerte:

Hvorfor ér det nu at det altid er de mindst (typemæssigt) kønne og HANkattene, som har de mest fantastiske personligheder? :brist:[/QUOTE]

Jaah, og sørme om ikke du fik ret :tihi:
Ih, det er så fedt lige at sidde med kameraet når de lige gør sådan noget…
Det undrer mig ikek at du ikke kan lade være, tror jeg heller ikke at jeg ville kunne :høhø:

Det ved jeg ikke, her var problemet at hankatten var den bedste typemæssigt OG med den mest fantastiske personlighed :klapper:

[QUOTE=Mette Mejdahl;833437]- Det kaldes at “give fortabt” :stuck_out_tongue:

Nej, lige Pt. går det faktisk ok her i hytten. De to rødhårede havde godt af at komme en tur på udstilling, det har lige taget toppen af deres ego-trip :ok:
Og Nut & Flap har fundet ud af at kælderen (vores + ungernes soveværelser) er et godt sted at være. Flap kommer op ovenpå engang imellem (tror mest det er for at lukke Européerne ned i kælderen, for når han går igennem chiplemmen, smutter Hansi & Mille ofte med :venter:), men virker ikke til at have det store behov for det. Nut kommer ikke længere ovenpå, og trivedes tilsyneladende med at have selvskab fra 19 - 07 - hvor hun putter i arm med Julius fra 19 - jeg går i seng, og ligger så resten af tiden i “mors” armhule under dynen! :hjerte:
Så for nu går det :cool2:

Men jo, det er måske at udfordre skæbnen med det navn… men hvad pokker… hun er jo fortyndet, så hvor galt kan det gå? :ups: :uha:

/Mette[/QUOTE]

Jaah… Man kan jo også håbe at skæbnen spiller det puds at hun bliver den sødeste og mest fredelige lille pige man kan tænke sig :høhø:

Men ellers godt at høre at du har fundet en løsning, der virker pt! :slight_smile: Og ja, européerne er sikkert nogle smarte små nogen, der har allieret sig med Flap :wink:

NUUI, hvor er de nuttede.
Dejlige billeder at gå i seng på :wehuu:

[QUOTE=Mette Mejdahl;833437]
Ja, de ligner Grimlins - og om ca. 6 uger opfører de sig også sådan (og nej, det er ikke som Gizmo :p).[/QUOTE]
…og den opførsel bliver de så ved med til de er ca 3 år… nogle længere :stuck_out_tongue:

Men ja, jeg kan dælme godt forstå du er blevet vaccineret - noget så grundigt endda - imod INOMC!! :sorry:
Drama Queens! :rulleøjne:

Det tør antydes… nå, men pt er der “kun” drama et par gange eller tre i døgnet, så det går da fremad… :rulleøjne:
Om 2-3 år kan det være de kan sove ved siden af hinanden… :kryds: (just kiddin’ - sådan da…)

Nej, lige Pt. går det faktisk ok her i hytten. De to rødhårede havde godt af at komme en tur på udstilling, det har lige taget toppen af deres ego-trip :ok:
Og Nut & Flap har fundet ud af at kælderen (vores + ungernes soveværelser) er et godt sted at være. Flap kommer op ovenpå engang imellem (tror mest det er for at lukke Européerne ned i kælderen, for når han går igennem chiplemmen, smutter Hansi & Mille ofte med :venter:), men virker ikke til at have det store behov for det. Nut kommer ikke længere ovenpå, og trivedes tilsyneladende med at have selvskab fra 19 - 07 - hvor hun putter i arm med Julius fra 19 - jeg går i seng, og ligger så resten af tiden i “mors” armhule under dynen! :hjerte:
Så for nu går det :cool2:

Åh, det var godt, for jeg har faktisk spekuleret på Nutten - jeg har haft ondt af hende - og dig. :kram:

Haha… må jeg gætte på at det ikke er nødvendigt at fodre dem efter mørkets frembrud eller kaste vand på dem for at blive de andre gremlins :wink:
Hvis min vej en dag i fremtiden går forbi Jyllands land så kan du tror at din opfordring om nus er taget ind på lystavlen. Hvis nu der ikke er killinger, er man så velkommen bare til et siatalernus i stedet for?

Forresten, fede navne. Jeg er altid imponeret over jeres opfindsomhed når Jer opdrættere navngiver jeres børn :slight_smile:

Lige OT - skønt at høre det går bedre med Nut og Flap også :ok:

Skøn effekt den pels giver killingerne. Og sikke farver - især den der brune :klapper: