Petheavens M-kuld har set dagens lys :-)

Tillykke hvor er de bare dejlige :hjertehop:

Og jeg var SÅ sikker på at der var 8. Nå, det må være fordi at de var så store. :engel:

Kæmpe stort tillykke med dem! De er super flotte, og jeg glæder mig til at se dem vokse på. Og især til at høre hvad du finder på med navnene. :smiley:

Stort tillykke med de 6 små dejligheder :love2:

Tak for alle jeres søde lykkeønskninger!
Det er dejligt, især når man selv er pave-stolt :hjerte::slight_smile:

[QUOTE=galath;1233633]Tillykke igen :flag:

Jeg synes, det er så cool, at fødslen er en social begivenhed i den familie :høhø:[/QUOTE]

Haha, jo tak, det er da meget hyggeligt, meeeeeen indimellem kán det altså godt blive lidt belastende… især når man har smidt Lakrids ud af hulen et par gange eller fire, fordi han tror at han skal ligge med sin mor (Jacquotte) og lege “mor & baby”… suk Oooog når Hawai & Jacquotte kommer op at toppes om, hvem der skal ligge nærmest på Watt under fødslen…!

[QUOTE=Diana F;1233660]

Men jeg KAN ikke forstå, at Watt er blevet mor…når søster Kilo stadig opfører sig som en ballademisset lille killing… ;)[/QUOTE]

Høhø… de er jo voksne damer nu… det må du jo fortælle hende BaladeBit :stuck_out_tongue:

:tihi: Håber ikke, at Watt bliver sur på dig over at du har vist hende med stor vom og hængedutter :tihi:[/QUOTE]

Haha, jeg tror der skal mere til for at gøre Watt sur… - selvom hun dog har delt lussinger og grime gloser ud til de to unge herrer Lakrids & Helmer idag… fordi de var for vilde og tåbelige :tihi:

[QUOTE=Lykke;1233671]

Hvem er selskabsmissen i billederne? Ligner ikke helt en PEB på formen :tihi:[/QUOTE]

:D:D:D:D:D:D
Jeg vil godt lige nævne, at det er én af både JYRAKs & Felis Danica’s Topkatte, du skriver sådan nogle grimme ting om :smiley:
Tak Piv - Det ér nemli Hawai, som er mormor til babyerne, der er hygge-mormor :hjerte:

Hawai er en ganske nydelig KASTRAT - med dertilhørende “ekstra hud” :ups::tihi:

Det var dagens griner - tak for det Lykke :ok: :smiley:

[QUOTE=Barky;1233846]Og jeg var SÅ sikker på at der var 8. Nå, det må være fordi at de var så store. :engel:

Kæmpe stort tillykke med dem! De er super flotte, og jeg glæder mig til at se dem vokse på. Og især til at høre hvad du finder på med navnene. :D[/QUOTE]
Hehe… mjaa… jeg synes faktisk også hun var ret stor, men ja de har pæne vægte, så det er helt klart derfor :stuck_out_tongue:
Navne? :?
Aner ikke hvad du mener…?!
Jeg kunne da aldrig finde på at give mine killinger, sære navne eller noget, så jeg forstår slet ikke hvorfor du glæder dig til dem…
De skal sikkert bare hedde noget med… Lille-mis, Pusser, Felix osv… helt almindelige og ligeud af landevejen navne…! :tihi::stuck_out_tongue:
Kan meddele at vi er nået til M… - og jeg skal på udstilling i weekenden… og hvis nu jeg kan få lokket Susanne i et vandhul… såe lover jeg ikke for følgerne…

/Mette

Der skal da laves en navneforslagskrukke i sekretariatet i weekenden! :tihi: :klapper: :tihi:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1233898]

:D:D:D:D:D:D
Jeg vil godt lige nævne, at det er én af både JYRAKs & Felis Danica’s Topkatte, du skriver sådan nogle grimme ting om :smiley:
Tak Piv - Det ér nemli Hawai, som er mormor til babyerne, der er hygge-mormor :hjerte:

Hawai er en ganske nydelig KASTRAT - med dertilhørende “ekstra hud” :ups::tihi:

Det var dagens griner - tak for det Lykke :ok: :smiley:

/Mette[/QUOTE]

Jeg ved godt det er en vindende dame :ups: Til mit forsvar, så er skærmen på min mobil ret lille :ups:

Men jeg står altid gerne til tjeneste med at få sagt noget forkert om en kat :wink:

Hmmm synes jeg ser dobbelt … de 3 er blevet til 6 :oops: … jeg må ha’ været under indflydelse af :drukken: da jeg kom med mit bud … men hvad :shithappens: … uanset så skal der lyde et stort velkommen til verden til alle 6 :blomstergave:

Stort tillykke med mislingerne :slight_smile:

Og jeg havde ellers drillet/forberedt mette på en lllaaaaaaannng dag fordi hun ville have nusset mave og have selskab. Det kan jo tage sin tid sådan at få gjort klar, men næh nej.
Hun vidste godt at vi skal på show i weekenden, så det ordnede hun da bare lige.

Øv hvor er der langt til esbjerg !!!
MVH
Tante Kira

stort TILLYKKE med det flotte kuld,[:wehuu:](javascript:void(0)) som det bliver dejligt, at følge!
Her har der også altid,været “hjælperer” med i fødekassen og den fødende har selv kaldt på hjælperne. Det kan godt være belastende, når man skal flytte div. katte for selv, at se noget, - - - - men jeg har fundet mig i det , da killingerne eftrfølgende er blevet “vores” killinger
Cats og Conni