Petheavens M-kuld har set dagens lys :-)

I aftes så Watt sådan her ud:

Til middag idag, begyndte hun så at blokke op… og det synes hun var træls…
Det eneste der kunne hjælpe, var hvis jeg sad med en hånd på maven og nussede - så dét gjorde jeg selvfølgelig…

Kl. 14 kom første baby…

Så var der 3…

Hen over eftermiddagen, har hun i flotteste stil, leveret ialt 6 stk fede, bepelsede mislinger… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Vægten siger: 84, 87, 93, 95, 95 og 97 gram. Super fint for vores race og specielt i sådan et stort kuld :slight_smile:

Farver/pels/køn (med forbehold for ændringer :wink: ):
En masket straight coated, pige
En masket straight coated, dreng
En masket brush, dreng
En chokolade straight coated, dreng
En chokolade brush, dreng
En chokolade tabbby brush, pige

Watt har været SUPER(!!) dygtig og har bare smuttet dem som mandler til risalamande :ok:
Hun har dog også fået hjælp, fra både mor Hawai og tante Jacquotte, både under fødslen og til pasning af de små :smiley:

/Mette

TILLYKKE med 6lingerne :wehuu:Hvor er de dejlige og sikke en dygtig missemor:smelter:

Dygtig missemor. Stort tillykke med 6-lingerne. Glæder mig til at følge dem de næste uger. :hjerte:

Tillykke med de 6 små missebørn :flag: :stork: :stork: :stork: :stork: :stork: :stork:

Jamen det er jo fantastisk med sådan en nem fødsel :slight_smile: Tillykke med dem!

Tillykke igen :flag:

Jeg synes, det er så cool, at fødslen er en social begivenhed i den familie :høhø:

Velkommen til verden små missebørn :hjerte:

Ih jeg glæder mig til at følge dem :smiley:

Godt gået af Watt :smiley:

(Ps. elsker hendes hænge… Dutter på billede 2 :tihi:)

Tillykke med sekslingerne:flag:

Fantastisk…jeg elsker sådanne mødre og fødsler. Og sikke nogle dejlige missebørn. Sikke en dejlig tråd at stå op til

Stort tillykke med dem:flag:

Stort tillykke med mislingerne

Stort tillykke med det flotte kuld :inlove: Glæder mig til at følge dem :slight_smile:

Stort tillykke med de små :ballonbamse:

Tillykke herinde også. :flag:

Det er bare skønt at høre, at det gik så uproblematisk med ‘blåhvalernes’ fødsel. :slight_smile:

Men jeg KAN ikke forstå, at Watt er blevet mor…når søster Kilo stadig opfører sig som en ballademisset lille killing… :wink:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med sekslingerne… hvor ser det hyggeligt ud, at der ligger en anden mis og putter hos dem :hjerte:

:tihi: Håber ikke, at Watt bliver sur på dig over at du har vist hende med stor vom og hængedutter :tihi:

Wow! … det var noget af et kuld :smiley:
Tillykke med 6-lingerne :blomst:

Tillykke med wattotterne :flag: De kan kun blive lækre med den smukke mor :hjerte:

Hvem er selskabsmissen i billederne? Ligner ikke helt en PEB på formen :tihi:

Tillykke med et stort og dejligt kuld!

[QUOTE=Lykke;1233671]Tillykke med wattotterne :flag: De kan kun blive lækre med den smukke mor :hjerte:

Hvem er selskabsmissen i billederne? Ligner ikke helt en PEB på formen :tihi:[/QUOTE]

Er det ikke Hawai?

Det kan godt være :slight_smile: Syns bare ører og snude var for kort til en PEB, da jeg lige så billederne først (på mobilen)… Og øhm, lidt meget… hud :wink: