Petsafe kattelem

Jeg har installeret en Petsafe lem, men kan ikke få det til at fungere. Jeg kan sagtens registrere katten, men den reagerer ikke på ham efterfølgende…:thinking: Nogen, der har haft samme problem, måske?

Mit bedste bud er, at hans chip er svær at læse.
Hvis du ikke har prøvet det allerede, så opret den medfølgende chip-nøgle til halsbånd og test med den - hvis det virker, er det med overvejende sandsynlighed årsagen… :wink:

Tak for svar. Hm… tror ikke, der var sådan en nøgle med, måske er den røget ud så, æv.:grimacing:

OK, den fulgte med vores, så antog at det var standard - har man katte der ikke er chippede, kan man i stedet benytte halsbånd med chip…
Kattens chip kan testes med en chip-scanner - måske kan du låne en hos din dyrlæge?

Har lige kigget, og sådan en fulgte ikke med (umiddelbart) - har fået tjekket chippen hos dyrlægen, og den sidder ok🤔 Overvejer en anden kattelem, fx Sureflap, bare lidt træls at skulle til🤣

Sorry - jeg har sgu’ da forvekslet Sure Petcare med Petsafe… :roll_eyes:
Petsafe kender jeg ikke, og hvis chippen kan scannes hos dyrlægen, så er det jo næppe den, der er problemet…

Helt ok🙂

Måske skulle du prøve at kontakte Petsafe og høre, hvad de siger. Det kan jo være en fejl i lemmen. Jeg kender ikke Petsafe, men mon ikke de gerne vil hjælpe dig med at prøve at få det til at virke eller alternativt skifte lemmen ud.

Jo, jeg sendte dem en mail i går (USA), så må vi se

1 Synes om