Her kan nysgerrig blikke se alle de gode billeder taget i petworld i viborg igår.
Desværre var jeg ikke en af de heldige, men det gør heller ikke noget. Jeg fik nogle rigtig gode billeder af både kattene og hunden. Kan du finde dem, kan du også se et billede af mig med dem alle.
Billederne af killingen er helt forrygende. Hold op, hvor er den bare kær Men i det hele taget er det nogle dejlige billeder.
han er bare rigtig lækker. Skal i hvert fald have et par stykker af ham også Om han kommer på på min væg ved jeg så ikke, men der skal et op af de andre
Har min helt egen specielle væg til billeder af kattene, og Probie får også lige et billede op.
Tosafoto er rigtig, rigtig dygtige.
Jeg kender dem især fra hesteverden, hvor de også laver knaldhamrende gode billeder.
GE-NI-ALE billeder siger jeg da lige
Det første af Probie…k**t det er godt, han ligner totalt den lettere bøvede teenager med vokseværk jeg har et billede af på nethinden efter dine historier.
Kattene er jo de rene fotomodeller, alle som en og hvis der allerede er trukket butiksvindere og din plejekilling ikke er med i feltet, så forstår jeg ingenting, for han må da nærmest have smeltet fotografens linse med al hans charme, selvtillid og helt vildt lækre hår
Og nu er jeg så endnu mere irriteret over - for andet år i træk - ikke at være kommet afsted da det var i Randers. Må vente til næste år og så tage mig sammen
[QUOTE=Gizzemissen;547661]GE-NI-ALE billeder siger jeg da lige
Det første af Probie…k**t det er godt, han ligner totalt den lettere bøvede teenager med vokseværk jeg har et billede af på nethinden efter dine historier.
Kattene er jo de rene fotomodeller, alle som en og hvis der allerede er trukket butiksvindere og din plejekilling ikke er med i feltet, så forstår jeg ingenting, for han må da nærmest have smeltet fotografens linse med al hans charme, selvtillid og helt vildt lækre hår
Og nu er jeg så endnu mere irriteret over - for andet år i træk - ikke at være kommet afsted da det var i Randers. Må vente til næste år og så tage mig sammen [/QUOTE]
Første pladsen gik til en Sphnyx (staves?) Kan ikke lige huske anden plasen
Super skønne billeder Henriette
Og jaaaaa jeg er da også heeeelt solgt til den lille misling, hvor er det da bare nogle super gode billeder af ham
Hvorfor kommer de ikke til sjælland?! Ender jo med at jeg må kører til Odense >.<
(Ihvertfald bare med Bamse så…)
Må eje sådan et billed en dag:)
Billedet af killingen der strækker sig er fantastisk
Sikke mange gode billeder. Jeg er medlem af Petworld og jeg har intet hørt om dette-øv.
Marianne
Årh nogen dejlige billeder!!
Det er sjovt at bladre dem alle igennem, og se folk man kender…
Du er jo en kendis - du er på alle foto - næsten:-) Sådan er det med mange dyr:-)
Jeres hund ser herlig ud! Sikke søde ører!
[QUOTE=Zatifi;547825]Sikke mange gode billeder. Jeg er medlem af Petworld og jeg har intet hørt om dette-øv.
Marianne[/QUOTE]
Det er jeg også og havde heller ikke hørt om det, men det står altså i deres tilbudsavis
Den får jeg heller ikke.
Den sort/hvide kat, hvem er det ?
H*n har altså brændt sig fast på min nethinde … AVS!
hovsa, kom lige til at kigge alle billederne igennem fra de forskellige byer, og sikke mange flotte birmaer der er
Nøj, hvor er der mange gode billeder! Jeg kan nu bedst lide dem uden ejere - selv om der nu også er noget over det, når man tydeligt kan se, hvor glad ejeren er for sit kæledyr.
[QUOTE=Skattekat;547856]Den sort/hvide kat, hvem er det ?
H*n har altså brændt sig fast på min nethinde … AVS! [/QUOTE]
Jamen det er da Fifi, Ares’ mor
Har planer om at begynde at udstille hende også, da mor og søn bare er så glade for hinanden, og efter en gennemgang af hendes personlighed tror jeg godt hun kan holde til det, trods hendes alder på snart 2
[QUOTE=Skattekat;547856]Den sort/hvide kat, hvem er det ?
H*n har altså brændt sig fast på min nethinde … AVS! [/QUOTE]
Jeg så det kun fordi jeg handler der så tit haha - kæmpe plakat uden for butikken