Phillips saftpresser HR1861

Jeg får aldrig brugt den her saftpresser. Så nu er den til salg, hvis du lige står og mangler sådan en.

Købt for 800,- på udsalg i sin tid, brugt 2-3 gange.

[B]Sælges for 300,-

[/B]

Hvis man vil læse mere om den

Link til anmeldelser:

Argghh, du skulle bo tættere på mig, så ville jeg meget gerne have købt den :slight_smile:

Kan jo være du kan overtale nogle sjællændere til en stafet :wink: Det er da før set at der er nogen der har taget turen over til en udstilling el. to :slight_smile:

Tjaeh, jeg skal da til udstilling i Hørning i januar :wink:

Orv. Så kan der måske godt laves en aftale :ups::tihi: Jeg har ønkset mig én i julegave, men der er ikke rigtigt nogen der vil ud med, om jeg får en… buuuh for dem :tihi:
Carina, hvis du ikke får den solgt inden jul, vil jeg fedte lidt for Pernille. Bliver den solgt, er det selvfølgelig bare fint :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;1298813]Orv. Så kan der måske godt laves en aftale :ups::tihi: Jeg har ønkset mig én i julegave, men der er ikke rigtigt nogen der vil ud med, om jeg får en… buuuh for dem :tihi:
Carina, hvis du ikke får den solgt inden jul, vil jeg fedte lidt for Pernille. Bliver den solgt, er det selvfølgelig bare fint :)[/QUOTE]

Det er en aftale :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;1298813]Orv. Så kan der måske godt laves en aftale :ups::tihi: Jeg har ønkset mig én i julegave, men der er ikke rigtigt nogen der vil ud med, om jeg får en… buuuh for dem :tihi:
Carina, hvis du ikke får den solgt inden jul, vil jeg fedte lidt for Pernille. Bliver den solgt, er det selvfølgelig bare fint :)[/QUOTE]

Marianne, jeg hiver lige denne op igen :slight_smile:

Åh, jeg var så heldig at få en i julegave, så jeg håber du kan få solgt den andet steds:ups: