Photoshoot i dag

Det har været en god dag i dag :slight_smile:

Vejret var skønt, og det samme var motivet.

Jeg har nemlig været ude at tage billeder i dag, og motivet var en ualmindelig smuk rødhåret ung mand med fire ben og en lang hale.

Hold da fast en smuk rødhåret dame :wehuu:

Dejligt lige pludselig at se hestebilleder herinde …

Næsten alle mine ynglings ting samlet på et sted :smiley:

[B]Lykke86:
:tihi: det var da vist en smuk ung herre :tihi:

Pia:
Super skønne billeder, jeg er helt vild med det kun af den smukke herres hoved :ok:
Er du fotograf :?
[/B]

[QUOTE=•~ Rikke ~•;559790]
Super skønne billeder, jeg er helt vild med det kun af den smukke herres hoved :ok:
Er du fotograf :?
[/B][/QUOTE]

Tak for rosen :slight_smile:
Fotograf vil jeg nu ikke betegne mig, men nok nærmere amatør på et tidligt stadie.

Jeg tager en del billeder af heste.

Hold kæft hvor er han LÆKKER! Trakehner hingst? Nykåret gætter jeg på? Han er simpelthen for smuk… Og godt fanget med de ridebilleder :ok:

Ja, det er en Trakehner og en meget smuk en endda.
Han er netop blevet kåret og blev årets fløjhingst.

Han hedder Lacroze Selsø og er efter Buddenbrock/Kostolany.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke en smuk hest :besvimer::besvimer:

Jeg er rædselsslagen for heste, men kan godt se hvilket fantastisk smukt et dyr det er :wehuu::wehuu:

[QUOTE=PiaR;559912]Ja, det er en Trakehner og en meget smuk en endda.
Han er netop blevet kåret og blev årets fløjhingst.

Han hedder Lacroze Selsø og er efter Buddenbrock/Kostolany.[/QUOTE]

Har lige googlet ham og fandt hans side :slight_smile: Han har godt nok udviklet sig MEGET siden sidste gang du tog billeder af ham, hva? Det er utroligt så meget der sker med heste i den alder.
Jeg er helt vild med hans bygning - Han er simpelthen så smuk :hjerte:

Jeg skal til Hingstekåring i Herning her i weekenden - Skal du også afsted? :slight_smile:

[QUOTE=DK*DeLaCour;560043]Har lige googlet ham og fandt hans side :slight_smile: Han har godt nok udviklet sig MEGET siden sidste gang du tog billeder af ham, hva? Det er utroligt så meget der sker med heste i den alder.
Jeg er helt vild med hans bygning - Han er simpelthen så smuk :hjerte:

Jeg skal til Hingstekåring i Herning her i weekenden - Skal du også afsted? :)[/QUOTE]

Ja, han har udviklet sig meget på 4 år.
Han er en pragtfuld hingst med et skønt temperament - selvom han er så ung, så er han cool og velafbalanceret.

Jep, jeg skal også til Herning, skal være på heste-nettets stand fredag og lørdag.
Søndag skal jeg til katteudstilling i Snejbjerg.

[QUOTE=PiaR;560056]Ja, han har udviklet sig meget på 4 år.
Han er en pragtfuld hingst med et skønt temperament - selvom han er så ung, så er han cool og velafbalanceret.

Jep, jeg skal også til Herning, skal være på heste-nettets stand fredag og lørdag.
Søndag skal jeg til katteudstilling i Snejbjerg.[/QUOTE]

Hehe, så kan det da være jeg skal komme forbi og sige hej :slight_smile: Jeg kommer lørdag med min mor… Men der er altid en million mennesker… Så lover ikke noget - Kunne bare være sjovt lige at sige hej :slight_smile:

Det synes jeg bestemt du skal gøre :slight_smile:

Lækker fyr og flotte billeder. Vejret har da også bare lige været til det :ok:

Alder og race på ham drengen? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;560287]Lækker fyr og flotte billeder. Vejret har da også bare lige været til det :ok:

Alder og race på ham drengen? :)[/QUOTE]

Hehe, Eva… Racen står i indlæggene over :wink: Han er Trakehner… Men alder ved jeg ikke… 5 år, vil jeg gætte på ud fra den alligevel ret “færdige” krop :slight_smile:

Han er lige knap fire, og er ganske rigtigt Trakehner.