Piberenseren der fik tæv!

Husk lyden!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=217819768293&saved#/video/video.php?v=217819768293

Hvor er han dejlig :slight_smile:

Det er lige lykkedes ham at skræmme begge de andre væk fra gufskålen da jeg gav dem lidt rejer.

Han knurrede så meget at de to andre trak sig - jeg tror han bliver en dominant ung herre når han vokser til :slight_smile:

-LOL Det lyder som en Artos kopi du har fået :tihi: glæd dig…eller…du bliver med tider rigtig god til at sidde på hænderne og vandt til at finde grå hår på hovedet :ups:

hmmmmm

Denne video er enten blevet fjernet fra Facebook eller er ikke synlig på grund af indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger.

Åh ja det er fordi at man skal være min ven på facebook for at kunne se den - jeg er nemlig lidt bekymret for om nogen fra ejendomsselskabet kunne blive refereret til den af emsige folk.

du skal bare søge om venskab på facebook så adder jeg dig med det samme :slight_smile:

okay, jeg ser om jeg kan finde dig

Jeg burde være let at finde - mig bekendt er jeg den eneste Gry Gressbakken i verden :slight_smile: :wink:

Ja, nogle folk har bare ikke andet at lave, end at klage :thumbdown: fik du forresten sat den der film for vinduerne?

nårh hvor en sej gut…han er da sød, selv om han knurrer

Af en eller anden grund så blev den svedt helt ud hen over sommeren - planen er det skal ske first thing her i januar når der er penge på kontoen igen.

Super idé, så er det klaret til solen og sommeren kommer = mange timer i vinueskarmen :tihi:

Lige præcis! og så kan jeg måske få æov til at sove lidt længere også Gg

Jeg er frygtelig lys-sensitiv :slight_smile:

Sikke han hygger sig på den video…:høhø: :slight_smile:

[quote=Gry Gressbakken;301271]Åh ja det er fordi at man skal være min ven på facebook for at kunne se den - jeg er nemlig lidt bekymret for om nogen fra ejendomsselskabet kunne blive refereret til den af emsige folk.

:)[/quote]

Hmm - Jeg kunne altså godt se den:) Og den er ganske underholdende… for ikke at sige hylende sjov:thumbup:

Ja jeg gjorde sådan at venner og netværk kunne se den :slight_smile:

Tror heller ikke at naboerne sidder og holder øje… med mindre de VIRKELIG ikke har noget liv:).

Jeg kan heller ikke se hvordan indekatte skulle kunne genere naboerne. Det er jo ikke som de render og psser og skder så det lugter i hele opgangen. Men det er en anden snak:).

Endnu engang, tillykke med den lille lømmel:)