Er der min nogen af jer, der har været nede og kigge på den?
Og som kunne fortælle mig om
er den 150 kr værd?
Kan den mon bruges til en ragdoll, jeg tænker på om den er stor nok?
fungere den overhovedet til transport? (Der er jo låge på, men alligevel?)
Jeg tænkte det var smart med sådan en, for så kunne den stå fremme, og han kunne få lov at bruge den som hule til at putte i, og hvis han så skulle til dyrlægen eller lignene, så ville han være tryg ved sin transport kasse.
[QUOTE=Darc;719969]Er der min nogen af jer, der har været nede og kigge på den?
Og som kunne fortælle mig om
er den 150 kr værd?
Kan den mon bruges til en ragdoll, jeg tænker på om den er stor nok?
fungere den overhovedet til transport? (Der er jo låge på, men alligevel?)
Jeg tænkte det var smart med sådan en, for så kunne den stå fremme, og han kunne få lov at bruge den som hule til at putte i, og hvis han så skulle til dyrlægen eller lignene, så ville han være tryg ved sin transport kasse.
Jeg har en, og den er stor nok til en brite, så tror jeg osse en ragdoll kan være i den. Min står fremme og bruges til hule, som transport bliver den kun brugt hvis jeg skal have en af mine til dyrlæge, og hvor jeg kan sidde med den på skødet, mens vores ‘missefar’ kører bilen. Den er slet ikke solid nok til at jeg ville turde stole på den.
Okay… så tror jeg altså ikke jeg køber den. For som sagt, han får masser af huler her i hytten, så behøver vel egentligt ikke købe en som kun kan bruges til hule… og det var egentligt til transport jeg tænkte mest på. Selvfølgelig gjorde det ikk noget den var pæn at se på i stuen Men sikkerhed frem for alt. Så jeg køber en plast… den kan jo også stå fremme, evt. med tæppe over, så der bliver rigtig hule-mørkt derinde.
Var i Netto idag og stod og kiggede på dem.
Den første jeg får ved mangler et “øje” så man kan lukke lågen.
Den anden var håndtaget halvvejs revet af.
Den tredie var flette slet ikke samlet rigtigt, så hvis en kat skulle løftes i den, ville kurven revne.
Så gik der sport i det og ud af de ti kurve der var tilbage, var der en jeg ville give 25 kr, så misserne fik en hygge hule.
Aldrig om jeg turde bruge dem til transport af mine katte, ja ikke engang en killing ville jeg turde sætte ind i den.
Knus Elin
Jeg ville aldrig købe sådan en, den var mega lille, måske en aby kan være i den, men som sagt meget lille og skrøbelig…
I maxizoo har de udemærkede transportkasser til 199 kr.